តើ​អ្នក​​ឈឺ​​​សាច់ដុំមែន​ទេ? នេះជា​វិធី​ជួយ​បន្ថយ​ភាព​ឈឺ​ចាប់​បាន​


ការ​ចាប់ផ្តើម​ការ​ហាត់ប្រាណ​ថ្មី​មួយ ឬ​បង្កើន​ភាព​ហាត់​ខ្លាំង​ជាង​ហាត់ប្រាណ​ធម្មតា ប្រហែលជា​ងាយ​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​អារម្មណ៍​ឈឺ​សាច់ដុំ​បាន​។​ដើម្បី​បន្ថយ​ភាព​ឈឺចាប់​ទាំងនេះ យក​ល្អ​គួរតែ​ធ្វើ​ដូច​ខាងក្រោម​៖

១-ចូរ​ធ្វើការ​កម្តៅ​សាច់ដុំ​សាច់ដុំ​សិន​មុន​ពេល​ហាត់ប្រាណ
២- ចូរ​ញ៉ាំ​ទឹក​ដើម្បី​ជួយ​បន្ធូរ​សន្លាក់
៣- ចូរ​សម្រាក​សាច់ដុំ​រយៈពេល ២​ថ្ងៃ​សិន​មុន​នឹង​ត្រឡប់​ទៅ​ហាត់ប្រាណ​ម្តងទៀត
៤- ចូរ​ប​ប្រើប្រាស់​តិច​និ​ច​ហាត់ប្រាណ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹមត្រូវ
៥- ចូរ​ធ្វើការ​ពុត​ពែន​ខ្លួន​ផង​ក្រោយ​ពី​ហាត់ប្រាណ​រួច
៦- ចូរ​ទទួលស្គាល់​ដែល​កំណត់​របស់​ខ្លួន​ផង (​ប្រភព​ពី​៖ Health.com.kh)៕ (​កែសម្រួល​ដោយ ៖ បុប្ផា​)

សុខភាព

អត្រាប្តូរប្រាក់

អត្រាប្តូរប្រាក់ផ្សេងទៀត

Sponsored News

០២:១៨ | ក្នុងស្រុក

ធនាគារ អេ​ស៊ី​លី​ដា បរិច្ចាគ​ថវិកា ៣០០០ លាន​រៀល ដើម្បី​រួមចំណែក​ជាមួយ​រាជរដ្ឋាភិបាល​កម្ពុជា ក្នុង​សកម្ម​ភាព​មនុស្សធម៌ និង​ការ​ទប់ស្កាត់​ការ​រីក​រាល​ដាល​ជំងឺ​កូ​វី​ដ​១៩

០២:០២ | ក្នុងស្រុក

JICA ចុះ​កិច្ចព្រមព្រៀង​លើ​ប្រាក់​កម្ចី ៥០​លាន​ដុល្លារ​អា​មេ​រិ​ក​ជាមួយ​ហត្ថា​កសិករ លីមីត​ធី​ត ដើម្បី​គាំទ្រ​សហ​គ្រាស​​​ខ្នាត​តូច​បំផុត ខ្នាត​តូច និង​មធ្យម​​​នៅ​កម្ពុជា

០៩:៤៥ | ក្នុងស្រុក

Metfone គាំទ្រ​ការ​សិក្សា​តាម​បណ្តាញ​​អន​ឡាញ​ដោយ​ផ្តល់​សេវា​អ៊ី​ន​ធើ​រ​​ណេ​ត​ដោយ​ឥត​គិតថ្លៃ និង​ការ​សិក្សា​​តាម​អ៊ី​ន​ធើ​រ​ណេ​ត​ផត​ថ​ល​ក្នុង​កំឡុង​​វីរុស Covid-19 កំពុង​រាតត្បាត​ខ្លាំង

ការស្ទង់មតិគេហទំព័រថ្មី




សូម​អរគុណ