បរទេស ៖ ការស្តាប់បានក្លាយជាផ្នែកមួយសម្រាប់មនុស្សគ្រប់ៗរូប ប៉ុន្តែវាពិតជាមានសារៈសំខាន់ណាស់។ យ៉ាងណាក្តី ការស្រាវជ្រាវបានបង្ហាញឲ្យដឹងថា មានតែ ១០%នៃមនុស្សប៉ុណ្ណោះដែលចេះស្តាប់បានដោយមានប្រសិទ្ធិភាពព្រោះជាទូទៅពេលដែលយើងស្តាប់អ្នកដទៃ យើងភាគច្រើនគិតពីអ្វីផ្សេងទៅវិញ។ លោក ស្ទីផេន ខូវី (Stephen Covey) ដែលជាអ្នកនិពន្ធសៀវភៅ The 7 Habits of Highly Effective People បានអះអាងថា មនុស្សភាគច្រើនមិនស្តាប់ដើម្បីយល់ដឹងទេ តែពួកគេស្តាប់ដើម្បីឆ្លើយតប។
លោក អាថេគីន ថេង (Aytekin Tank) ដែលជាស្ថាបនិកនិងនាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន JotForm បានប្រាប់មកថា ការស្តាប់បានជួយដល់អាជីវកម្មរបស់លោកឲ្យបន្តលូតលាស់រីកចម្រើន។ លោកតែងតែព្យាយាមស្តាប់បុគ្គលិករបស់ក្រុមហ៊ុន និងអតិថិជនផងដែរ។ ជាទូទៅ អ្នកដែលពូកែស្តាប់មានគុណសម្បត្តិខាងក្រោមនេះ៖
១. ការចូលរួម ៖ អ្នកដែលពូកែស្តាប់តែងតែសូរសំណួរបន្ទាប់ដើម្បីដឹងបន្ថែម និងពិភាក្សាដោយស៊ីជម្រៅលើប្រធានបទ។ យើងធ្លាប់តែគិតថាភាពស្ងៀមស្ងាត់បង្ហាញពីការផ្តោតស្មារតីខ្ពស់ ប៉ុន្តែអ្នកដែលពីកែស្តាប់អាចឆ្លើយតបបានលឿន។
២. ការគាំទ្រ ៖ ការបង្ហាញការគាំទ្រ និងជំនឿចិត្តជួយធ្វើឲ្យមនុស្សគ្រប់រូបដែលចូលរួមការសន្ទនាទទួលបានបទពិសោធន៍ដ៏ល្អ។ អ្នកដែលពូកែស្តាប់ជួយបង្កើនជំនឿចិត្តរបស់អ្នកដទៃដែលនៅក្នុងកិច្ចសន្ទនាជាមួយគ្នា ។
៣. ការសហការ៖ ពេលដែលភាគីទាំងអស់មានការផ្លាស់ប្តូរមតិយោបល់គ្នា មិនមានភាគីណាមួយដែលគួរការពារខ្លួនឡើយ។ អ្នកដែលមិនពូកែស្តាប់ប្រើភាពស្ងៀមស្ងាត់របស់ពួកគេដើម្បីត្រៀមសម្រាប់ការកែសម្រួលដែលធ្វើឲ្យការសន្ទនាមានភាពតានតឹង។
៤. ភាពវិជ្ជមាន៖ អ្នកដែលពូកែស្តាប់ផ្តល់មតិយោបល់ល្អៗមកវិញ។ ពេលដែលបុគ្គលិកដទៃដឹងថាអ្នកកំពុងតែស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់ នោះពួកគេមានឱកាសច្រើនក្នុងការទទួលយកមតិយោបល់របស់អ្នកដែរ ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ