បច្ចុប្បន្ននេះ វាប្រហែលជាមិនគួរឲ្យភ្ញាក់ផ្អើមទៀតឡើយពេលដែលអ្នកមើលឃើញមនុស្សស្លៀកសម្លៀកបំពាក់ដែលមានប្រេនល្បីៗ ឬយួរកាបូបថ្លៃៗ ។ ប្រាកដណាស់វាជានិន្នាការមួយដែលកំពុងតែកើតមានឡើងក្នុងសង្គមកម្ពុជា ជាពិសេសក្នុងចំណោមអ្នកនៅភ្នំពេញដែលមើលឃើញជីវភាពខ្លួនកាន់តែធូរធារពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ ។
ភាពទាក់ទាញនៃផលិតផលទាំងនោះគឺពិតជាអស្ចារ្យណាស់ ហើយមនុស្សតែងតែងាកតាមមើលពេលដែលឃើញអ្នកដទៃប្រើផលិតផលប្រេនៗ ប៉ុន្តែតម្លៃរបស់ផលិតផលទាំងនោះពេលខ្លះអាចធ្វើឲ្យអ្នកស្រក់ទឹកភ្នែកបាន ។ ហើយប្រាកដណាស់ ក្រៅពីឆ្ងល់ថាហេតុអ្វីអ្នកដទៃមានសមត្ថភាពទិញផលិតផលទាំងនោះហើយ អ្នកប្រហែលជាឆ្ងល់ថាហេតុអ្វីបានជាពួកគេសម្រេចចិត្តទិញវា? ខាងក្រោមនេះគឺជាមូលហេតុមួយចំនួនដែលអ្នកជំនាញផ្នែកចិត្តវិទ្យាបានលើកឡើងមក៖
១. កត្តាជំនឿចិត្ត៖
ការសិក្សាមួយចំនួនបានបង្ហាញឲ្យដឹងថា អ្នកដែលចូលចិត្តទិញផលិតផលប្រេនៗគឺមកពីពួកគេមិនមានជំនឿចិត្តលើខ្លួនឯងច្រើន ហើយផលិតផលទាំងនោះជួយឲ្យពួកគេគិតថាខ្លួនអាចចូលក្នុងសង្គមចុះដូចគេឯង ។ ចំណុចនេះអាចមើលឃើញជាក់ស្តែងក្នុងគ្រប់ក្រុមមនុស្សមិនថាជាយុវវតីដែលចង់ប្រើផលិតផលប្រេនៗដើម្បីចូលចំណោមមិត្តភក្តិចុះ ឬឪពុកដែលចង់មានរថយន្តល្អៗបើកបរដើម្បីកុំឲ្យអ្នកដទៃមើលងាយជាដើម ។
២. កត្តាជុំវិញខ្លួន៖
ប្រាកដណាស់ វាមិនមែនជាកំហុសឆ្គងរបស់មនុស្សតែម្នាក់ទេ ។ កត្តាដែលជំរុញឲ្យមនុស្សមានគំនិតបែបនេះអាចកើតចេញមកពីអ្វីដែលពួកគេមើលឃើញជុំវិញខ្លួន ឬលើប្រព័ន្ធសង្គមដែលព្យាយាមបង្ហាញថាមនុស្សនឹងទទួលបានសុភមង្គលប្រសិនបើពួកគេប្រើប្រាស់ផលិតផលដែលពួកគេមិនត្រូវការទាំងនោះ ។
៣. កត្តាជោគជ័យ៖
ពេលខ្លះមូលហេតុដែលមនុស្សសម្រេចចិត្តទិញផលិតផលប្រេនៗ គឺមិនតែងតែអវិជ្ជមានទាំងស្រុងឡើយ ។ មនុស្សដែលគិតថាខ្លួនសម្រេចបានគោលដៅអ្វីមួយ ឬបានជោគជ័យក្នុងផ្នែកណាមួយនៃជីវិតតែងតែចង់អបអរខ្លួនដោយទិញផលិតផលទាំងនេះជាការលើកទឹកចិត្ត ។ វាក៏អាចជាកត្តាជំរុញទឹកចិត្តឲ្យមនុស្សខិតខំធ្វើការ ឬប្រកបអាជីវកម្មបន្ថែមដែរ ប៉ុន្តែអ្វីដែលគួរកត់សម្គាក់គឺផលិតផលទាំងនេះមិនប្រាកដថាអាចនាំយកភាពរីករាយរយៈពេលយូរជូនអ្នកឡើយ ៕ កែសម្រួលដោយ ៖សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ