អ្វីដែលត្រូវធ្វើបន្ទាប់ពីបង្កើតបាន Startup មួយហើយ
លោក Jeff Raider ដែលជាសហស្ថាបនិក និងសហនាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Harry’s បានចែករំលែក បទពិសោធន៍របស់លោកទាក់ទិននឹងការដឹកនាំក្រុមហ៊ុន Startup ។…
លោក Jeff Raider ដែលជាសហស្ថាបនិក និងសហនាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Harry’s បានចែករំលែក បទពិសោធន៍របស់លោកទាក់ទិននឹងការដឹកនាំក្រុមហ៊ុន Startup ។…
លោក Jeff Raider ដែលជាសហស្ថាបនិក និងសហនាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Harry’s បានចែករំលែក បទពិសោធន៍របស់លោកទាក់ទិននឹងការដឹកនាំក្រុមហ៊ុន Startup ។ សហគ្រិនជាច្រើនជួបប្រទះនឹងបញ្ហាក្នុងការជំរុញការលូតលាស់របស់ក្រុមហ៊ុន បន្ទាប់ពីឈានចូលដល់កម្រិតណាមួយ ។ ហើយលោក Raider បានចែករំលែកពីគន្លឹះខាងក្រោមនេះដែលសហគ្រិនអាចសាកល្បងពិចារណាឡើងវិញ ប្រសិនបើពួកគេជួបនឹងករណីដូចខាងលើនេះ ៖
១. ប្រវត្តិក្រុមហ៊ុន
បន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុនអ្នកលូតលាស់ដល់កម្រិតណាមួយហើយអ្នកគួរតែត្រឡប់ទៅរកមូលហេតុដែលធ្វើឲ្យអ្នកចាប់ផ្តើមក្រុមហ៊ុនសិន ។ មិនថា អ្នកមានគោលដៅដំបូងអ្វីឡើយអ្នកគួរតែបន្តប្រើវាក្នុងការធ្វើការសម្រេចចិត្ត ។ ប្រសិនបើអ្នកអនុវត្តតាមយុទ្ធសាស្ត្រនេះអ្នកនឹងអាចរក្សារូបរាងដើមរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នកហើយអតិថិជនរបស់អ្នកក៏មិនមានអារម្មណ៍ប្លែក ឬបាត់បង់ជំនឿទុកចិត្តដែរ ។
២. ព័ត៌មានដែលអ្នកផ្តល់ជូនអតិថិជនត្រូវតែផ្លាស់ប្តូរតាមក្រុមហ៊ុន
ប្រាកដណាស់មូលហេតុ និងគោលដៅក្រុមហ៊ុនមិនគួរផ្លាស់ប្តូរទេ ប៉ុន្តែផលិតផល ឬសេវាដែលអ្នកផ្គត់ផ្គង់គួរតែផ្លាស់ប្តូរតាមពេលវេលា និងទីផ្សារ ។ ដូច្នេះសម្រាប់រាល់ការផ្លាស់ប្តូរ អ្នកត្រូវតែធានាថា អតិថិជនរបស់អ្នកទទួលបានព័ត៌មានឲ្យបានច្បាស់លាស់ និងងាយយល់ ។
៣. បកស្រាយពីមូលហេតុនៃការសម្រេចចិត្តសំខាន់ៗ
អ្នកគួរតែមានទម្លាប់បកស្រាយពីមូលហេតុសម្រាប់រាល់ការសម្រេចិត្តធំៗទៅដល់អតិថិជនរបស់អ្នក ។ វាជួយឲ្យអ្នលយល់ច្បាស់ថា ហេតុអ្វីបានជាអ្នកធ្វើការសម្រេចចិត្តដូច្នេះ និងជួយឲ្យអ្នកអាចបកស្រាយវាដល់ពួកគេផងដែរ ។
កត្តានេះមានសារៈសំខាន់ព្រោះវាប្រៀបបានជាការរំលឹកមួយដល់អតិថិជនពីវត្តមានរបស់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក និងគោលដៅក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក ។ វាក៏អាចជាកត្តាមួយដែលជួយឲ្យអ្នកស្ថាបនាទំនាក់ទំនងជាមួយនឹងអតិថិជន និងបន្តឲ្យពួកគេស្មោះស្ម័គ្រនឹងក្រុមហ៊ុនអ្នកផងដែរ ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ