អតិថិជន គឺជាផ្នែកសំខាន់ជាងគេសម្រាប់អាជីវកម្មនីមួយៗ ។ មតិយោបល់ចំណាប់អារម្មណ៍ និងតម្រូវការរបស់ពួកគេ គឺជាកត្តាដែលជំរុញដល់ការលក់របស់អ្នក ។ ប្រសិនបើអ្នកមិនទទួលអតិថិជនឲ្យបានល្អទេនោះអ្នកនឹងជួបឧបសគ្គក្នុងការរក្សាអតិថិជនដែលស្មោះត្រង់ ។ វិធីខាងក្រោមនេះដែលអ្នកអាចអនុវត្តតាម ដើម្បីបង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រផ្តោតសំខាន់លើអតិថិជនសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន ឬអាជីវកម្ម ៖
១. ធ្វើឲ្យវាក្លាយជាផ្នែកមួយនៃវប្បធម៌ក្រុមហ៊ុន
ការឲ្យតម្លៃ និងអាទិភាពដល់អតិថិជនគួរតែត្រូវបានអនុវត្តក្នុងគ្រប់ផ្នែកនិងកម្រិតនៃក្រុមហ៊ុនឬអាជីវកម្មរបស់អ្ន ក។ ពេលដែលក្រុមការងារទាំងអស់របស់អ្នកទទួលយកតម្លៃ និងចេញសកម្មភាព ដើម្បីបង្ហាញតម្លៃរបស់ក្រុមហ៊ុនហើយ អតិថិជនងាយនឹងជឿទុកចិត្តរបស់អ្នកច្រើនជាង ។ អ្នកក៏អាចរួមវាចូលក្នុងគុណសម្បត្តិមួយពេលដែលជ្រើសរើសបុគ្គលិកថ្មីផងដែរ ។ ដូច្នេះអ្នកអាចរកបានបុគ្គលិកដែលមានតម្លៃនេះស្រាប់ ។
២. តាមដានរង្វាស់
ការមានយុទ្ធសាស្ត្រ គឺជាជំហានដំបូងដែលអ្នកត្រូវធ្វើ ។ ប៉ុន្តែអ្នកមិនអាចដឹងបានទេថាយុទ្ធសាស្ត្ររបស់អ្នកមានប្រសិទ្ធិភាព ឬអត់ប្រសិនបើអ្នកមិនមានវិធីក្នុងការវាស់វែងច្បាស់លាស់ ។ កត្តាដែលអាចវាស់វែងបានមានដូចជារយៈពេលដែលអតិថិជនរបស់អ្នកប្រើសេវារបស់អ្នកប្រាក់ចំណូលដែលបានពីអតិថិជនថ្មី បន្ទាប់ពីអនុវត្តយុទ្ធសាស្ត្រនេះ ឬចំណាប់អារម្មណ៍របស់អតិថិជនដែលត្រូវបានបង្ហាញលើប្រព័ន្ធសង្គមជាដើម ។
៣. មើលទៅអតិថិជនជាផ្នែកមួយនៃដំណោះស្រាយ
អាជីវកម្មជាច្រើនចាត់ទុកអតិថិជនជាបញ្ហា ប៉ុន្តែប្រសិនបើក្រុមហ៊ុន ឬអាជីវកម្មរបស់អ្នកដំណើរការមិនបានល្អ វាប្រហែលជាមានន័យថា អ្នកមិនអាចផ្គត់ផ្គង់បានអ្វីដែលអតិថិជនចង់បាន ។ ដូច្នេះអតិថិជនមិនមែនជាបញ្ហាទេ ។ ផ្ទុយមកវិញ អ្នកគួរតែចាត់ទុកពួកគេជាដំណោះស្រាយរបស់អ្នកវិញ ។ អ្នកគួរតែប្រមូលមតិយោបល់ ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាដែលកំពុងជួបប្រទះ និងស្វែងរកបញ្ហាថ្មីៗទៀតដែលក្រុមហ៊ុនអ្នកអាចដោះស្រាយបាន ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ