ការប្រជុំជាសកម្មភាពសំខាន់មួយដែលមិនអាចបាត់បង់បានក្នុងគ្រប់ស្ថាប័នការងារ ប៉ុន្តែវាក៏ជាសកម្មភាពមួយដែលត្រូវការឲ្យមនុស្សចំណាយពេលវេលា និងកម្លាំងច្រើនលើដែរ ។ ពេលខ្លះទៀតប្រសិនបើមិនមានការគ្រប់គ្រងល្អទេនោះ កិច្ចប្រជុំអាចក្លាយទៅជាកត្តាដែលបង្កឲ្យខាតបង់ពេលវេលា និងប្រសិទ្ធិភាពការងារនៅកន្លែងធ្វើការទៀតផង ។
លោក Scott Mautz ដែលជាអ្នកនិយាយជាសាធារណៈ និងអ្នកនិពន្ធសៀវភៅ Find the Fire និង Make It Matter បានឲ្យដឹងថា ដើម្បីធ្វើឲ្យកិច្ចប្រជុំមានប្រសិទ្ធិភាព និងមិនខាតពេលវេលា អ្នកចូលរួមគួរតែសូរទៅអង្គប្រជុំថា តើនរណានឹងធ្វើកិច្ចការអ្វី និងត្រូវសម្រេចឲ្យហើយនៅពេលណា?
ការសួរសំណួរនេះជួយឲ្យមនុស្សដែលចូលរួមតាមទាន់អ្វីដែលបានលើកឡើង និងរក្សាស្មារតីលើកិច្ចបប្រជុំ ។ លើសពីនេះទៅទៀត ពេលដែលអ្នកផ្គូរផ្គងឈ្មោះមនុស្ស និងកិច្ចការដែលពួកគេត្រូវបំពេញជារៀងរាល់ពេលបញ្ចប់កិច្ចប្រជុំ វាថែមទាំងបង្កើនការយកចិត្តទុកដាក់របស់អ្នកចូលរួមផងដែរ ។ មូលហេតុគឺមកពីមនុស្សម្នាក់ៗមិនចង់បំពេញការងារដែលពួកគេមិនដឹងពីមូលហេតុថាហេតុអ្វីដែលពួកគេត្រូវបានជ្រើសរើសឲ្យសម្រេចកិច្ចការនេះ និងអ្វីដែលក្រុមហ៊ុននិងអាជីវកម្មចង់បានពីពួកគេឡើយ ។
សំណួរខាងលើក៏ជួយជំរុញឲ្យអ្នកធ្វើការសម្រេចចិត្តដោយច្បាស់លាស់ព្រោះអ្នកត្រូវសម្រេចចិត្តថាមានកិច្ចការអ្វីខ្លះដែលត្រូវបំពេញជាបន្ទាប់ ។ ប៉ុន្តែអ្នកត្រូវចងចាំថាអ្នក និងអគ្គប្រជុំក៏គួរពិភាក្សាឲ្យបានច្បាស់ពីមូលហេតុដែលត្រូវសម្រេចកិច្ចការទាំងនោះដែរ ។
ការសួរពេលពេលដែលអ្នកចង់ឃើញលទ្ធផលជួយកំណត់ពេលវេលាសម្រាប់រាល់សកម្មភាពដែលបានលើកឡើងក្នុងអគ្គប្រជុំ ។ មនុស្សជាច្រើនមិនចូលចិត្តការកំណត់ពេលវេលានេះឡើយ ប៉ុន្តែវាជំរុញឲ្យមនុស្សមានភាពទទួលខុសត្រូវចំពោះការងារដែលបានដាក់ឲ្យខ្លួន ។ សរុបមក សំណួរខាងលើនឹងជួយជំរុញឲ្យកិច្ចប្រជុំមានភាពរលូនជាងមុនព្រោះវាជំរុញឲ្យមនុស្សមានការយកចិត្តទុកដាក់លើអ្វីដែលបានលើកឡើង និងបង្កើនគុណភាពនៃការគិត និងការស្ម័គ្រចិត្តរបស់អ្នកចូលរួមជាដើម ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ