ក្នុងសម័យកាលអ៊ីនធើណេត និងប្រព័ន្ធសង្គមនេះអ្នកលក់រាយ មើលឃើញអតិថិជនចាប់ផ្តើមងាកទៅចាប់អារម្មណ៍ការទិញអនឡាញច្រើនជាងតាមហាង ។ ដោយហេតុដូចនេះ ពួកគេមិនអាចប្រើយុទ្ធសាស្ត្រចាស់ៗ ដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជនទៀតឡើយ ។ ដូច្នេះតើអាជីវករគួរតែប្រើយុទ្ធសាស្ត្រអ្វីក្នុងសម័យកាលថ្មីនេះ ? ខាងក្រោមនេះ គឺជាការផ្លាស់ប្តូរតូចៗដែលលោក Sean Claessen ដែលជាអនុប្រធាន Bon Brand Loyalty គិតថា អាជីវករគួរតែអនុវត្ត ដើម្បីបង្កើនការលក់ ៖
១. ធ្វើឲ្យបទពិសោធន៍របស់អតិថិជនកាន់តែប្រសើរជាងមុន ៖ អតិថិជនសប្បាយចិត្តពេលដែលពួកគេរកឃើញហាងដែលនៅជិតខ្លួន ឬផ្តល់ភាពងាយស្រួលក្នុងការមើល និងសាកល្បងផលិតផលជាដើម ។ ប៉ុន្តែតើបទពិសោធន៍ក្នុងការស្វែងរកចំណតរថយន្ត ឬម៉ូតូមានលក្ខណៈដូចម្តេចដែរ ? ចុះបើសិនជាពួកគេចង់យកទំនិញដែលបានទិញមកដូរវិញ ? បទពិសោធន៍ទាំងនេះជាអ្វីដែលទាក់ទាញឲ្យពួកគេត្រឡប់មកវិញ និងជាអ្វីដែលអាជីវករមិនគួរមើលរំលង ។
២. មានហាងទំនិញច្បាស់លាស់ ៖ បើទោះជាប្រព័ន្ធសង្គមធ្វើឲ្យការទិញទំនិញអនឡាញមានភាពងាយស្រួលពិតមែនក្តី អតិថិជនមិនអាចមើលឃើញផលិតផលផ្ទាល់ភ្នែកទេ ហើយពួកគេក៏មិនអាចសាកល្បងផលិតផល ដើម្បីដឹងពីគុណភាពឡើយ ។ ដោយហេតុដូចនេះ ការមានហាងទំនិញនៅតែមានសារៈសំខាន់ ប៉ុន្តែអ្នកត្រូវតែបង្កើតកម្មវិធីប្លែកៗ និងគួរឲ្យចាប់អារម្មណ៍ដែលទាក់ទាញអ្នកទិញ ។ ឧទាហរណ៍ដូចជា ការលក់បញ្ចុះតម្លៃលើទំនិញប្រសិន បើអតិថិជនមកទិញដល់ហាងជាដើម ។
៣. ប្រើធនធានដែលមានស្រាប់ ៖ ប្រសិនបើអតិថិជនត្រូវការសេវាដឹកជញ្ជូន អ្នកអាចប្រើសេវាដឹកជញ្ជូនដែលមានទូទាំងទីក្រុងភ្នំពេញ ។ ប្រសិនបើអតិថិជនជួបការលំបាកក្នុងការស្វែងរកចំណតយានយន្ត នោះអ្នកអាចឲ្យពួកគេរង់ចាំនៅកន្លែងដែលមានចំណតត្រឹមត្រូវ និងផ្តល់ជូនសេវាកម្មទៅទទួលពីចំណតមកហាងរបស់អ្នកជាដើម ។ ការលក់មិនចាំបាច់ឲ្យអ្នកបង្កើតអ្វីថ្មីទាំងស្រុងទេ តែអ្នកត្រូវចេះប្រើធនធានដែលមានស្រាប់ ដើម្បីបម្រើដល់អតិថិជនរបស់អ្នក ។
ក្នុងសម័យដែលការលក់អនឡាញកំពុងតែឈានមុខនេះ អាជីវករគួរតែផ្តោតស្មារតីលើការធ្វើឲ្យបទពិសោធន៍របស់អ្នកទិញកាន់តែល្អប្រសើរឡើង ដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជនដែលស្មោះត្រង់ ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ