អ្នកប្រហែលជាធ្លាប់ជួបហើយ ករណីដែលបុគ្គលិកដែលមានជំនាញ និងការធ្វើការបានកម្រិតមធ្យមតែទទួលបានការឡើងតំណែងបន្តបន្ទាប់ ។ អ្នកប្រហែលជាមិនយល់ឡើយថា មូលហេតុអ្វីបានជាចៅហ្វាយរបស់អ្នកសម្រេចចិត្តយ៉ាងដូច្នេះ ។
បើយោងតាមអ្នកស្រី Suzy Welch ដែលជាសហស្ថាបនិកវិទ្យាស្ថាន Jack Welch Management Institute និងជាអ្នកនិពន្ធមួយរូបបានឲ្យដឹងថា ព្រោះតែមនុស្សទាំងនេះជាមនុស្សដែលមានអត្តចរិតបែប Happy Extrovert ដែលផ្តល់ឱកាសឲ្យពួកគេច្រើនក្នុងកន្លែងធ្វើការ ។ អ្នកស្រីបានបន្តថា អ្នកស្រីបានមើលឃើញករណីនេះជាលើកដំបូងកាលពី៣០ឆ្នាំមុន ពេលដែលអ្នកស្រីដឹងថា មិត្តរួមថ្នាក់ដែលវៃឆ្លាតជាងគេក្នុងមហាវិទ្យាល័យ Harvard Busines School របស់អ្នកស្រីបែរជារកបានការងារក្រោយមិត្តរួមថ្នាក់ដែលមានប្រជាប្រិយភាពទៅវិញ ។
មនុស្សទាំងនេះ គឺជាមនុស្សដែលចូលចិត្តចូលក្នុងសង្គម និងរួសរាយរាល់ទាក់ ។ ពួកគេផ្តល់ភាពកក់ក្តៅដល់មនុស្សជុំវិញខ្លួន ស្មោះត្រង់ និងពូកែនិយាយ ។ ពួកគេក៏ជាអ្នកដែលរៀបចំផែនការសម្រាប់ការជួបជុំគ្នាក្រៅកន្លែងធ្វើការ និងដើរតាមអ្នក ដើម្បីសរសើរអ្នកព្រោះតែរឿងអ្វីមួយជាដើម ។ ជាដំបូងអ្នកស្រីមិនចូលចិត្តនឹងការឈ្វេងយល់នេះទេ ប៉ុន្តែពេលដែលអ្នកស្រីបានក្លាយទៅជាចៅហ្វាយមួយដោយខ្លួនឯងហើយ ទើបអ្នកស្រីចាប់ផ្តើមយល់ច្បាស់ជាងមុន ។ អ្នកស្រីបានបន្តថា «ស្ថាប័នអាចដំណើរការបានយ៉ាងប្រសើរពេលដែលក្រុមការងារអាចសហការអ្នកបានល្អ និងមិនសូវមានជម្លោះ ។ មនុស្សបែប Happy Extrovert ជួយបង្កើតស្ថានការនេះ» ។
ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកមិនមែនជាមនុស្សដែលចូលចិត្តនិយាយ និងចូលក្នុងសង្គមច្រើន អ្នកក៏មិនចាំបាច់ព្រួយបារម្ភដែរ ព្រោះអ្នកស្រី Welch បានឲ្យដឹងថាកូនៗទាំងពីររបស់អ្នកស្រីក៏មិនមែនជា Happy Extrovert ដែរ ប៉ុន្តែពួកគេជាមនុស្សដ៏ជោគជ័យក្នុងស្ថាប័នដែលពួកគេធ្វើការ ។
គ្រាន់តែអ្នកត្រូវនិយាយប្រាប់ដល់ចៅហ្វាយរបស់អ្នកឲ្យបានច្បាស់ថា ភាពស្ងៀមស្ងាត់របស់អ្នកមិនមែនមានន័យថា អ្នកមិនសកម្មទេ ប៉ុន្តែអ្នកមានវិធីក្នុងការប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយមនុស្សខុសពីអ្នកដទៃ ។ ហើយប្រាកដណាស់អ្នកត្រូវតែញញឹមឲ្យបានច្រើន ព្រោះមនុស្សមិនអាចអានចិត្តរបស់អ្នកបានទេ តែពួកគេអាចអានទឹកមុខរបស់អ្នក ។
អ្នកស្រី Welch បានកត់សម្គាល់ថា នៅរយៈពេលវែងទៅមុខទេពកោសល្យតែងតែឈ្នះ ដូច្នេះប្រសិនបើអ្នកមិនពូកែទំនាក់ទំនងពិតមែនក្តី ហើយតែអ្នកពូកែនឹងការងារនោះស្ថាប័នអ្នកនឹងឲ្យតម្លៃអ្នកជាក់ជាមិនខាន ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ