មួយឆ្នាំឥណ្ឌា អាចសន្សំប្រាក់២២៥ពាន់លានអឺរ៉ូ បើជិះកង់
ប្រទេសឥណ្ឌា ៖ យោងតាមការសិក្សាមួយនាពេលថ្មីៗនេះ ហើយចេញផ្សាយដោយវិទ្យាស្ថាន THE ENERGY AND RESOURCES INSTITUTE បង្ហាញឲ្យឃើញថា…
ប្រទេសឥណ្ឌា ៖ យោងតាមការសិក្សាមួយនាពេលថ្មីៗនេះ ហើយចេញផ្សាយដោយវិទ្យាស្ថាន THE ENERGY AND RESOURCES INSTITUTE បង្ហាញឲ្យឃើញថា…
ប្រទេសឥណ្ឌា ៖ យោងតាមការសិក្សាមួយនាពេលថ្មីៗនេះ ហើយចេញផ្សាយដោយវិទ្យាស្ថាន THE ENERGY AND RESOURCES INSTITUTE បង្ហាញឲ្យឃើញថា ក្នុងមួយឆ្នាំៗឥណ្ឌាអាចសន្សំប្រាក់បានដល់ទៅប្រមាណជា២២៥ពាន់លានអឹរ៉ូ ប្រសិនបើប្រជាជនប្រទេសនេះភាគច្រើន ងាកមកនិយមជិះកង់។
ឥណ្ឌា នៅតែជាប្រទេសប្រើកង់ច្រើនជាយានជំនិះ ជាមធ្យោបាយធ្វើដំណើរមានលក្ខណៈសន្សំសំចៃ ក្នុងប្រទេសមួយដែលភាពក្រីក្រនៅមានអត្រាខ្ពស់់នៅឡើយ។ ក្នុងប្រទេសនេះ១៥%ន ៃផ្លូវថ្នល់មានភាពងាយស្រួលក្នុងការជិះកង់ ក្នុងទីក្រុងភាគច្រើនរបស់ប្រទេស ហើយ១០%ភ ាគរយក្នុងរដ្ឋធានីញូវដែល្លី ដែលផ្លូវថ្នល់ទាំងនោះផ្ដល់ភាពងាយស្រួល និងមានសន្តិសុខសម្រាប់ពួកអ្នកជិះកង់។
ប៉ុន្តែការសិក្សានោះកត់សម្គាល់ឃើញថា កង់ពុំមែនជាមធ្យោបាយធ្វើដំណើរពេញនិយមទីមួយក្នុងប្រទេសឥណ្ឌាឡើយ ដោយហេតុថា ប្រាក់ចំណូលមានកាន់តែខ្ពស់សម្រាប់ស្រទាប់ប្រជាជនមួយចំនួន គួបផ្សំនឹងការខ្វះហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ សម្រាប់ផ្ដល់ភាពងាយស្រួលដល់ការជិះកង់ ទើបជម្រុញឲ្យអ្នកមានចំណូលខ្ពស់គួរសមងាកទៅរកការប្រើរថយន្ត ឬក៏ម៉ូតូ។ វត្តមាននៃរថយន្តលើដងវិថីនានាមានការកើនឡើង១០%ក្នុង១ឆ្នាំ រយៈពេល១០ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ខណៈវត្តមានរបស់កង់បែរជានៅនឹងរហូតដល់ចុះថយផង។
បញ្ហាម៉ូដនៃយានជំនិះក្នុងប្រទេសមានប្រជាជនច្រើនជាងគេទី២ លើពិភពលោកនេះដែលបច្ចុប្បន្នមានដល់១,៣ពាន់លាននាក់ ពិតជារឿងសំខាន់បំផុត។ ដំបូងសម្រាប់បុគ្គលម្នាក់ៗហើយបន្ទាប់មកនិយាយរួមសម្រាប់ប្រជាជាតិ។ បន្ថែមលើផលចំណេញផ្ទាល់សម្រាប់សុខភាព លើការចំណាយថាមពល ការចំណេញពេលវេលា។ល។ និងការចំណេញដោយប្រយោលនានា ដូចជាកាត់បន្ថយការបញ្ចេញសារធាតុពុល កាត់បន្ថយគម្លាតគ្នាជាដើម ការសិក្សានោះបានសន្និដ្ឋានថា ប្រទេសឥណ្ឌាអាចសន្សំប្រាក់បានជិត១,៦នៃផលទុនជាតិសរុប ប្រសិនបើពលរដ្ឋប្រទេសនេះ ជ្រើសរើសយកការជិះកង់ជាជាងជិះរថយន្តប្រើប្រេងសាំង សម្រាប់ផ្លូវក្នុងចម្ងាយក្រោម៨គីឡូម៉ែត្រ។ បែបនេះការបំពុលបរិយាកាសអាចកាត់បន្ថយ ដែលចំណេញច្រើនទាក់ទិននឹងសុខភាព។
ដោយលើកពិការសិក្សាលើកមុនមួយលើប្រទេសហូឡង់ វិទ្យាស្ថាននេះកត់សម្គាល់ថា ប្រទេសនោះជារួមអាចសន្សំប្រាក់បាន១៩ពាន់លានអឺរ៉ូក្នុង១ឆ្នាំ ជាមួយការបង្ការការស្លាប់មុនអាយុបាន៦៥០០នាក់។ នោះជាតួលេខមួយប្រហាក់ប្រហែលគ្នា ក្នុងរយៈពេល១៥ឆ្នាំនៅឥណ្ឌា ប្រសិនបើបណ្ដាលក្ខខណ្ឌត្រូវបានគោរព។
និន្នាការបែបនោះទាមទារនូវនយោបាយមួយខ្លាំងរបស់រដ្ឋ ជាគុណប្រយោជន៍ដល់ការប្រើកង់។ នយោបាយនោះជាឧទាហរណ៍ការជួយជំនួយក្នុងការទិញកង់ ក្រោមរូបភាពជាមីក្រូឥណទាន ដែលអាចឲ្យបណ្ដាអ្នកក្របំផុតអាចទិញកង់បានជិះ។ ចំពោះបណ្ដាទីក្រុងត្រូវលៃយ៉ាងណាផ្ដល់លក្ខខណ្ឌសន្តិសុខដល់ពួកអ្នកជិះកង់ឲ្យបានគ្រប់គ្រាន់ សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍របស់ក្រុងទាំងនោះ។ ការយកពន្ធខ្ពស់សម្រាប់យានមានម៉ាស៊ីនក៏គ្រោងដែរ សម្រាប់ជម្រុញដល់ការឆ្លងកាត់ ប្រសិនការឆ្លងកាត់បែបនេះពិតជាក្ដីបំណងរបស់រដ្ឋ៕ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ