ប្រទេសថៃ ៖ ភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន Bangkok Post បានរាយការណ៍កន្លងមកថា ប្រទេសថៃមានវិស័យបង់ប្រាក់ចល័តដែលលូតលាស់លឿនជាងគេលេខពីរក្នុងអាស៊ីអាគ្នេយ៍ក្រោមការស្ទង់មតិ Global Consumer Insights Survey 2019 ។
របាយការណ៍របស់ PwC នេះមានការចូលរួមដោយមនុស្សប្រមាណ២១,០០០នាក់ក្នុងតំបន់និងប្រទេសចំនួន ២៧ និងបង្ហាញមកថាអាស៊ីអាគ្នេយ៍កំពុងតែនាំមុខក្នុងផ្នែកអតិថិជនងាកទៅប្រើប្រាស់ការបង់ប្រាក់បែបចល័ត ។
ការបង់ប្រាក់ចល័តរបស់ប្រទេសវៀតណាមបានកើនឡើងមកស្មើ ៦១%នៃការបង់ប្រាក់បែបឌីជីថលទាំងអស់ក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ ខណៈប្រទេសថៃបានកើនឡើងមកស្មើ ៦៧% និងម៉ាឡេស៊ីកើនមកស្មើ ៤០% ផងដែរ។
អ្នកស្រី Vilaiporn Taweelappontong ដែលជាដៃគូប្រឹក្សានៅ PwC Thailand បាននិយាយថា វាមិនមែនជារឿងភ្ញាក់ផ្អើលសម្រាប់ប្រទេសថៃទេ។ មូលហេតុដែលបង្កឲ្យមានការលូតលាស់នេះរួមមានកំណើននៃការប្រើប្រាស់ e-commerce ខណៈដែលទីផ្សារប្រទេសថៃក៏ជាទីផ្សារប្រព័ន្ធសង្គមដ័ធំមួយផងដែរ ។
វាបានបង្កឲ្យអ្នកលក់រាយទាំងធំនិងតូចងាកទៅការលក់ទំនិញលើអ៊ីនធើណែត និងប្រកួតប្រជែងគ្នាតាមការលក់បញ្ចុះតម្លៃជាដើម។ ធនាគារថៃបានលុបបំបាត់ថ្លៃសេវាកម្មសម្រាប់ការបង់ប្រាក់បែបឌីជីថលផងដែរដែលជំរុញដល់ការបង់ប្រាក់តាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណែត។
ប៉ុន្តែអ្នកស្រីបានបន្ថែមថា សន្តិសុខក្នុងការបង់ប្រាក់លើប្រព័ន្ធអ៊ីនធើណែតនៅតែជាកង្វល់ធំមួយព្រោះវាគឺជាកត្តាដ៏សំខាន់ក្នុងការកសាងជំនឿទុកចិត្តនិងភាពស្មោះត្រង់អតិថិជន។ អ្នកលក់រាយគួរតែសិក្សាពីវេទិកាលក់លើអ៊ីនធើណែតថ្មីៗតាមរយៈបច្ចេកវិទ្យាទំនើបៗដើម្បីបង្កើតបទពិសោធន៍ថ្មីសម្រាប់អតិថិជនផងដែរ។
លោក Shrirish Jain ដែលជានាយកផ្នែកបង់ប្រាក់សម្រាប់ PwC Strategy បាននិយាយថា អាស៊ីបន្តនាំមុខក្នុងការជំរុញដល់អតិថិជនឲ្យងាកទៅប្រើការបង់ប្រាក់បែបចល័ត។ ការស្ទង់មតិខាងលើបានឲ្យដឹងថា អតិថិជននៅអាស៊ីមានការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធសង្គមច្រើនជាងអតិថិជននៅអ៊ឺរ៉ុប និងទ្វីបអាមេរិក ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ