បើទោះបីជារថយន្ត Lamborghini Urus ទើបតែដាក់លក់នៅខែកក្កដា ឆ្នាំ២០១៨ គេលក់វាបានដល់ទៅ ១៧៦១គ្រឿងឯណោះ ដែលក្នុងនោះមានជិត៥០០គ្រឿងនៅអាមេរិក។ វាក៏ជាមូលហេតុមួយដែលធ្វើឱ្យការលក់របស់ Lamborghini នៅឆ្នាំ២០១៨ កើនឡើងដល់ទៅ៥១% ដែរ ដែលស្មើនឹង ៥៧៥០គ្រឿង។
ទោះជាជោគជ័យបែបនេះក៏ដោយ គេត្រូវតែរក្សាវាឱ្យបានស្ថិតស្ថេរតទៅទៀត។ លោក Foschini បានបន្ថែមថា៖ «យើងមិនចង់លក់ចេញឱ្យបានច្រើន ចាល់ពេញទីផ្សារនោះទេ ដោយសារតែពួកយើងស្ថិតនៅក្នុងលំដាប់ប្រណិត ដែលទាមទារឱ្យមានចំនួនកំណត់ទៅតាមតម្រូវការ។ ខ្ញុំគិតថា ស្ថានភាពនឹងមានភាពប្រសើរជាងនេះបន្តិច។ នៅពេលនេះ យើងនឹងធ្វើយ៉ាងណា ដើម្បីរក្សាតុល្យភាព»។
ជាង៧០% នៃអ្នកទិញរថយន្ត Urus គឹជាអ្នកមិនដែលទិញ Lamborghini ជិះសោះកាលពីមុន។ វាគឺជាការលូតលាស់មួយយ៉ាងល្អរបស់ក្រុមហ៊ុននេះ ដែលទាមទារឱ្យពួកគេតាមដានមើលលើការផលិតប្រចាំឆ្នាំ។ គេមិនចង់ឱ្យរថយន្តនេះទៅជារថយន្តសាមញ្ញដែលស្រួលទិញនោះទេ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ