ADផ្ទាំងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

Picture

កូរ៉េ​ខាងត្បូង​គ្រោង​នឹង​ជំនួស​រថយន្ត​ម៉ា​ស៊ូ​ត​ដោយ​រថយន្ត​ប្រើ​ឧស្ម័ន​នៅ​ឆ្នាំ​២០៣៥

5 ឆ្នាំ មុន

ប្រទេស​កូរ៉េ​ខាងត្បូង​ហាក់ដូចជា​ចង់បាន​រថយន្ត​សម្រាប់​ធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស ដែល​រួម​មាន​រថយន្ត​ដឹក​ទំនិញ និង រថយន្ត​ប្រើ​ក្នុង​ការដ្ឋាន​សំណង់ ឱ្យទៅ​ជា​រថយន្ត​ប្រើប្រាស់​ថាមពល​ឧស្ម័ន​អ៊ីដ្រូសែន នៅ​ឆ្នាំ​២០៣៥ ។ ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​នេះ​ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ឡើង ដើម្បី​ទប់ទល់​នឹង​បញ្ហា​ធូលី​ធ្ងន់ធ្ងរ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស ដែល​បំពុល​បន្ថែម​ដោយ​ការ​បំ​ភាយ​ឧស្ម័ន​ម៉ា​ស៊ូ​ត…

ប្រទេស​កូរ៉េ​ខាងត្បូង​ហាក់ដូចជា​ចង់បាន​រថយន្ត​សម្រាប់​ធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស ដែល​រួម​មាន​រថយន្ត​ដឹក​ទំនិញ និង រថយន្ត​ប្រើ​ក្នុង​ការដ្ឋាន​សំណង់ ឱ្យទៅ​ជា​រថយន្ត​ប្រើប្រាស់​ថាមពល​ឧស្ម័ន​អ៊ីដ្រូសែន នៅ​ឆ្នាំ​២០៣៥ ។

ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​នេះ​ត្រូវ​បាន​បង្កើត​ឡើង ដើម្បី​ទប់ទល់​នឹង​បញ្ហា​ធូលី​ធ្ងន់ធ្ងរ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស ដែល​បំពុល​បន្ថែម​ដោយ​ការ​បំ​ភាយ​ឧស្ម័ន​ម៉ា​ស៊ូ​ត ។ ផែនការ​នេះ​ត្រូវ​បាន​ចេញផ្សាយ​ជាក់ស្តែង​ដោយ​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​ដឹក​ជញ្ជូន លោក Choi Jeong-ho និង Yoon Kwan-seok នៃ​គណបក្សកាន់អំណាច​គណបក្ស​ប្រជាធិបតេយ្យ​កូរ៉េ ។

យោង​តាម​របាយការណ៍​នេះ​លោក Choi ក៏​មាន​គម្រោង​ធ្វើ​ពាណិជ្ជកម្ម​រថភ្លើង ដើរ​ដោយ​ថាមពល​ឧស្ម័ន​អ៊ីដ្រូសែន​ផង​ដែរ បន្ទាប់​ពី​ឆ្នាំ​២០២៥ ក្នុង​គោលបំណង ដើម្បី​បំពេញ​ការ​ស្រាវជ្រាវ​និង​អភិវឌ្ឍន៍ និង ការ​សាកល្បង​ឆ្នាំ​២០២២ ដោយ​មាន​ស្ថានីយ​រថភ្លើង​ដែល​ត្រូវ​បាន​ដំណើរការ​ដោយ​ថាមពល​អ៊ីដ្រូសែន ។

លោក​បន្ត​ថា​៖ «​បន្ទាប់​ពី​ដំណើរការ​តែងតាំង​នេះ ក្រសួង​នឹង​បង្កើត​ផែនទី​បង្ហាញផ្លូវ​ដែល​រួម​បញ្ចូល​ផែនការ​លម្អិត​ដើម្បី​សម្រេច​គោលដៅ​»​។ ក្រសួង​ឧស្សាហកម្ម​ក៏​បាន​ប្រកាស​ថា​ខ្លួន​នឹង​វិនិយោគ​ប្រហែល ១៣០​ពាន់​លាន​វ៉ុ​ន នៅ​ក្នុង​គម្រោង​ថាមពល​កកើត​ឡើង​វិញ​ចំនួន​២៣ ក្នុង​រយៈពេល​ពី​៣​ទៅ​៤​ឆ្នាំ​ខាង​មុខ​នេះ​។

ប្រទេស​កូរ៉េ​ខាងត្បូង គឺជា​អ្នក​នាំមុខ​គេ​នៅ​ក្នុង​ប្រព័ន្ធ​ថាមពល​អ៊ីដ្រូសែន ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​ហ៊ី​យ៉ា​ន់​ដា​គ្រុប​កំពុង​នាំមុខ​ក្នុង​ការ​លក់​កាក​សំណល់​អគ្គី​ស​នី​អេ​ឡិច​ត្រូ​និ​ច (FCEV) ដែល​ដំណើរការ​លើ​អ៊ីដ្រូសែន ។

ក្រុមហ៊ុន Hyundai Motor កាលពី​ឆ្នាំ​មុន​បាន​អះអាង​នៅ​ឯ កម្មវិធី​យានយន្ត​ពាណិជ្ជកម្ម IAA ២០១៨ នៅ Hanover ថា បាន​ផ្តល់​អនុស្សរណៈ​នៃ​ការ​យោគយល់ (MOU) ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន H2 Energy របស់​ប្រទេស​ស្វី​ស (H2E) ដើម្បី​ផ្តល់​រថយន្ត​ដឹក​ទំនិញប្រើប្រាស់​ថាមពល​ឧស្ម័ន ចំនួន ១០០០​គ្រឿង ៕

អត្ថបទសរសេរ ដោយ

កែសម្រួលដោយ