ទីក្រុងហុងកុង ៖ សេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសចិនប្រៀបដូចជាកំពុងតែអន់ថយពិតមែន ប៉ុន្តែប្រទេសនេះអាចនឹងយកឈ្នះសហរដ្ឋអាមេរិកជាទីផ្សារលក់រាយធំជាងគេលើពិភពលោកជាលើកដំបូងនៅក្នុងឆ្នាំ២០១៩។ នេះបើតាមទីភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន CNN បានចេញផ្សាយកាលពីថ្ងៃទី២៣ មករា កន្លងមក ។
យោងតាមរបាយការណ៍របស់សហគ្រាសស្រាវជ្រាវ eMarketer ដែលបានចេញកាលពីថ្ងៃពុធ បានឲ្យដឹងថា ការលក់រាយក្នុងប្រទេសចិននឹងស្មើច្រើនជាង៥,៦ទ្រីលានដុល្លារក្នុងឆ្នាំនេះ ឬច្រើនជាងសហរដ្ឋអាមេរិកប្រមាណ១០០ប៊ីលានដុល្លារ ។ កំណើនទ្រព្យសម្បត្តិរបស់ប្រជាជនចិន និងការអភិវឌ្ឍពាណិជ្ជកម្មលើប្រព័ន្ធអីុធើរណែតបានជំរុញដល់ទីផ្សារលក់រាយរបស់ប្រទេស ។
យោងតាមអ្នកស្រី Monica Peart ប្រធានផ្នែកព្យាករណ៍នៅ eMarketer បាននិយាយថា ៖« ក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំថ្មីៗនេះ អតិថិជនក្នុងប្រទេសចិនមើលឃើញប្រាក់ចំណូលខ្លួនកើនឡើង និងទាញថវិការាប់លានដុល្លារចូលទៅក្នុងប្រជាជនថ្នាក់កណ្តាលថ្មី ។ ជាលទ្ធផល អំណាចទឹកប្រាក់ និងការចំណាយជាមធ្យមបានកើនឡើង »។
សហគ្រាសខាងលើបានព្យាករណ៍ដែរថា ប្រទេសចិនកាន់តែមានសារសំខាន់សម្រាប់យីហោធំៗជុំវិញពិភពលោក បើទោះជាសេដ្ឋកិច្ចមានការអន់ថយពិតមែនក្តី ដូចដែលប្រទេសចិនបានក្លាយទៅជាទីផ្សារធំជាងគេសម្រាប់រថយន្តនិងស្មាតហ្វូនទៅហើយ ។
eMarketer បានឲ្យដឹងទៀតថា គម្លាតរវាងទីផ្សារលក់រាយរបស់ប្រទេសចិន និងសហរដ្ឋអាមេរិកក៏នឹងកើនឡើងដែរនៅប៉ុន្មានឆ្នាំខាងមុខនេះ យ៉ាងតិចណាស់ដល់ឆ្នាំ២០២២ ។
ក្រុមហ៊ុនពាណិជ្ជកម្មលើប្រព័ន្ធអុីនធើរណែតធំជាងគេរបស់ប្រទេសចិនដូចជា Alibaba និងJD.com បានដើរតួយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការអភិវឌ្ឍវិស័យនេះ ។ ប្រមាណ ៣៥%ឬ ២ទ្រីលានដុល្លារនៃការចំណាយរបស់ជនជាតិចិនត្រូវបានគិតថានឹងកើតមានឡើងតាមប្រព័ន្ធអីុនធើរណែតក្នុងឆ្នាំនេះ ខណៈដែលអត្រានេះមានត១១%ប៉ុណ្ណោះនៅសហរដ្ឋអាមេរិក ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ