នៅថ្ងៃ Singles’ Day លក់បានជិត25ប៊ីលានដុល្លារ
ទីក្រុងប៉េកាំង ៖ ក្រុមហ៊ុន E-commerce ដ៏ធំរបស់ចិនគឺ Alibaba Group Holding Ltd បានសម្រេចគោលដៅលក់កាលពីឆ្នាំ២០១៧…
ទីក្រុងប៉េកាំង ៖ ក្រុមហ៊ុន E-commerce ដ៏ធំរបស់ចិនគឺ Alibaba Group Holding Ltd បានសម្រេចគោលដៅលក់កាលពីឆ្នាំ២០១៧…
ទីក្រុងប៉េកាំង ៖ ក្រុមហ៊ុន E-commerce ដ៏ធំរបស់ចិនគឺ Alibaba Group Holding Ltd បានសម្រេចគោលដៅលក់កាលពីឆ្នាំ២០១៧ នៅថ្ងៃ Singles’ Day ឬថ្ងៃរបស់អ្នកនៅលីវកាលពីថ្ងៃអាទិត្យកន្លងមក ។ ក្រុមហ៊ុននេះលក់បានច្រើនជាង២៤.១៥ប៊ីលានដុល្លារទៅទៀតនៅក្នុងអំឡុងពេលក្រោម១៦ម៉ោង ។
ថ្ងៃ Singles’ Day ក៏អាចហៅបានថា ជាថ្ងៃ១១ពីរដង គឺជាកម្មវិធីលក់បញ្ចុះតម្លៃលើអ៊ីនធើរណេតដ៏ធំជាងគេលើពិភពលោក ។ កម្មវិធីនេះ មានប្រភពមកពីពិធីជប់លៀងរបស់សិស្សដើម្បីអបអរការនៅលីវ ប៉ុន្តែបានក្លាយទៅជាកម្មវិធីលក់បញ្ចុះតម្លៃដ៏ធំមួយ ។
ក្រុមហ៊ុននេះលក់បានប្រមាណ៩,៩ប៊ីលានដុល្លារក្នុងអំឡុងពេល១ម៉ោងដំបូងនៃថ្ងៃ Singles’ Day ឬច្រើនជាងឆ្នាំមុនដល់ទៅ២១%។ ផលិតផលដែលលក់បានច្រើនជាងគេរួមមានស្មាតហ្វូន និងគ្រឿអងអេឡិចត្រូនិកដទៃ ខណៈដែលម្សៅទឹកដោះគោ និងកន្ទប់ក្មេងក៏មានប្រជាប្រិយភាពដែរ ។
អ្នកជំនាញបានឲ្យដឹងថា បើទោះជាមានកំណើនខ្ពស់ពិតមែនក្តី ការលក់អាចនឹងត្រូវបានប៉ះពាល់ដោយឧបសគ្គសេដ្ឋកិច្ច និងការប្រកួតប្រជែងថ្មីៗពីកម្មវិធីលក់បញ្ចុះតម្លៃដទៃ ។
លោក Pedro Yip មកពីក្រុមហ៊ុនប្រឹក្សា Oliver Wyman បានឲ្យដឹងថា ៖« ព្រោះតែមានកម្មវិធីលក់បញ្ចុះតម្លៃកាន់តែច្រើនក្នុងមួយឆ្នាំ អតិថិជនមិនគិតថាថ្ងៃ ១១ពីរដងជាឱកាសតែមួយក្នុងការទិញផលិតផលក្នុងតម្លៃល្អទេ »។
បើទោះជាការលក់នៅរក្សាលំនឹងបានល្អពិតមែនក្តី តម្លៃភាគហ៊ុនរបស់ Alibaba បានធ្លាក់ចុះអស់១៦%ទៅហើយក្នុងឆ្នាំនេះ ព្រោះតែភាពមិនប្រាកដប្រជាផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចដែលទាក់ទិននឹងភាពតានតឹងផ្នែកពាណិជ្ជកម្មរវាងប្រទេសចិននិងសហរដ្ឋអាមេរិក ។
កាលពីដើមខែនេះ ក្រុមហ៊ុន Alibaba បានទម្លាក់ការព្យាករប្រាក់ចំណូលប្រចាំឆ្នាំ ព្រោះការលក់ផលិតផលធំៗនឹងទទួលរងការប៉ះពាល់ ប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុនបានឲ្យដឹងថា ពួកគេនឹងកាត់បន្ថយប្រាក់ចំណេញដើម្បីទាក់ទាញយីហោ និងអតិថិជនថ្មីៗ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ