រាជធានីភ្នំពេញ ៖ សេដ្ឋកិច្ចជាតិរីកចម្រើនបានបែងចែកផលចំណូលដល់ប្រជាជនឲ្យមានជីវភាពប្រសើរឡើងជាបន្ដបន្ទាប់ គួបផ្សំនឹងរបៀបរស់នៅ(Lifestyle)របស់ប្រជាជនមានការផ្លាស់ប្ដូរពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ បានធ្វើឲ្យអាជីវកម្មបែបប្រពៃណីមួយចំនួនប្រឈមនឹងការបាត់បង់ ដោយជំនួសមកវិញនូវអាជីវកម្មដែលទំនើប មានស្ដង់ដា និងផាសុកភាព ។ ជាក់ស្ដែងអាជីវកម្មលក់បាយថ្ងៃត្រង់នៅតាមដងផ្លូវកំពុងបាត់ភ្ញៀវជាបណ្ដើរៗ និងហាងខ្លះត្រូវបង្ខំចិត្តបិទទ្វារ ដោយសារតែអាជីវកម្មដែលបំពេញសេវាកម្មដូចគ្នានេះកើនឡើងថ្មី តែគេទំនើបជាង មានសេវាកម្មច្រើននិងល្អជាង ព្រមទាំងមានផាសុកភាពខ្ពស់ ។
បើតាមការអះអាងពីម្ចាស់ហាងលក់បាយថ្ងៃត្រង់យីហោ សុជាតិ ស្ថិតនៅតាមផ្លូវលេខ៤៣០ សង្កាត់ទួលទំពូង ខណ្ឌចំការមន បានឲ្យដឹងថា បច្ចុប្បន្ននេះភ្ញៀវដែលធ្លាប់ហូបបាយថ្ងៃត្រង់ក្នុងហាងរបស់លោកបានថមថយជាបន្ដបន្ទាប់ ដោយសារមានហាងបាយទំនើបៗជាច្រើនចាប់ផ្ដើមបើកជាបន្តបន្ទាប់នៅក្នុងតំបន់នេះ ហើយហាងទាំងនោះគេមានទីធ្លាធំទូលាយ និងរៀបចំបានស្អាត ខុសពីហាងបាយបែបធម្មតាដែលមានតែតុ និងកៅអី ។
លោក លី ញ៉ែម ម្ចាស់ហាងលក់បាយរូបនេះបានប្រាប់កោះសន្ដិភាពថា ៖« កាលពីឆ្នាំមុន ភ្ញៀវមកហូបបាយក្នុង១ថ្ងៃ ប្រហែល១៥០នាក់ ដែលអាចរកចំណូលបានជាង១លានរៀល ប៉ុន្ដែបច្ចុប្បន្ននេះភ្ញៀវកាន់តែថមថយទៅៗនៅសល់តែប្រហែល១០០នាក់ប៉ុណ្ណោះ ដោយសារមានហាងថ្មីៗ និងទំនើបៗកើតឡើងច្រើន ហើយហាងគេមានទីតាំងធំល្អ គេមានសេវាកម្មសម្បូរបែប និងប្រកបដោយផាសុកភាព »។
ទន្ទឹមនឹងនេះ លោកថា ៖« ឥរិយាបទប្រែប្រួលរបស់ភ្ញៀវក៏ជាកត្តាសំខាន់មួយដែរ ដែលពីមុនពួកគាត់គិតតែរកកន្លែងបានហូបបាយ តែឥឡូវពួកគាត់គិតតាំងពីបរិយាកាស ទីកន្លែង ការផ្ដល់សេវា និងផាសុកភាពជាដើម ។ ចំណុចនេះហើយដែលយើងពិបាកក្នុងការទាក់ទាញភ្ញៀវ ខណៈដែលយើងមានដើមទុនតិចតួច »។
លោកបន្ថែមថា ៖« ឥឡូវនេះក៏ពិបាកតម្រូវចិត្តភ្ញៀវទៀត យើងធ្វើម្ហូប៩មុខផ្លាស់ប្តូរជាប្រចាំហើយ នៅតែមិនសូវមានភ្ញៀវ ។ បើយើងបន្ថែមមុខម្ហូបទៀត ខ្លាចលក់វាមិនអស់ នាំឱ្យខាតលុយ »។ លោកថា ៖« បើនៅតែបែបនេះ មុខរបរហ្នឹងអាចប្រឈមបញ្ហា ។ ដូច្នេះហើយ ខ្ញុំនឹងប្រពន្ធ កំពុងជជែកគ្នាថាគួរធ្វើអ្វីបន្ថែមទៀតដើម្បីឲ្យភ្ញៀវមានជម្រើសច្រើនជាងនេះ»។
ម្ចាស់អាហារដ្ឋានទួលទំពូង បានលើកឡើងដែរថា ភ្ញៀវមកពិសាបាយថ្ងៃត្រង់ មិនជាច្រើនណាស់ណាទេ ប៉ុន្ដែដោយសារហាងលោកមានសេវាកម្មផ្សេងៗទៀត ទើបធ្វើឲ្យភ្ញៀវមកទទួលទានមានច្រើនគួរសមក្នុងមួយថ្ងៃៗ ។
លោក អ៊ែង វី ម្ចាស់អាហារដ្ឋានទួលំពូង បាននិយាយថា ៖« អាហារដ្ឋាននេះ ខ្ញុំជួលទីតាំងគេក្នុងតម្លៃ១.៥០០ដុល្លារក្នុង១ខែ ដោយបើកលក់បាយ និងភេសជ្ជៈគ្រប់មុខ ។ សម្រាប់ភ្ញៀវដែលមកហូបបាយថ្ងៃត្រង់មិនច្រើននោះទេ តែអ្នកមកពិសាកាហ្វេគឺមានការគាំទ្រច្រើន ព្រោះពួកគាត់ទទួលស្គាល់ស្នាដៃយើងជាង១៧ឆ្នាំហើយ »។ លោកបន្ថែមថា បច្ចុប្បន្ននេះ បើទោះបីជាហាងបាយ និងភេសជ្ជៈទំនើបៗកើតឡើងច្រើន តែអ្វីដែលសំខាន់នោះគឺភ្ញៀវទទួលស្គាល់នូវស្នាដៃយើង ពិសេសរសជាតិម្ហូបអាហារ និងតម្លៃ។ លោកថា ៖« បើម្ហូបយើងធ្វើឆ្ងាញ់ ហើយមានអនាម័យ ព្រមទាំងតម្លៃសមរម្យនោះ យើងនៅតែទទួលបានការគាំទ្រពីបងប្អូន ហើយបើហាងស្អាត តម្លៃថ្លៃ ម្ហូបមិនឆ្ងាញ់ក៏នៅតែមិនសូវមានការគាំទ្រដែរ »៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ