Google បានផ្តល់ភាពងាយស្រួលដល់អ្នកក្នុងការរក្សាឯកសារទាំងអស់នៅលើកុំព្យូទ័រ តាមរយៈឧបករណ៍ Backup and Sync សម្រាប់កុំព្យូទ័រធម្មតា និង Mac ។
ការរក្សាឯកសារទុកដោយឡែកគឺសំខាន់ណាស់ ប៉ុន្តែដំណោះស្រាយថ្មីរបស់ Google បានធ្វើឲ្យវាកាន់តែងាយស្រួលរកឯកសារពេលប្រញាប់ ឬពេលអ្នកកំពុងតែប្រើប្រាស់កុំព្យូទ័រក្រុមហ៊ុន ឬរបស់អ្នកដទៃជាដើម ។ វាពឹងផ្អែកលើអុីនធើរណេត ។ ដូច្នេះ អ្នកមិនចាំបាច់ព្រួយបារម្ភពីការទិញ Hard Drive ដើម្បីដាក់ជាប់ខ្លួនទេ ។
ជាដំបូង សូមទាញយក Google Backup and Sync ពីគេហទំព័ររបស់ Google ។ បន្ទាប់មកចុចចូលក្នុងកម្មវិធីនេះ រួចចុច Get Started។ សូមចុច Sign in និងវាយគណនី Google របស់អ្នក ឬបង្កើតគណនីមួយប្រសិនបើអ្នកមិនទាន់មាន ។ រួចជ្រើសរើស Folder ដែលអ្នកចង់រក្សាវាក្នុង Google Drive ។ យើងក៏អាចជ្រើសរើសគុណភាពរូបភាពដែលចង់បង្ហោះទៅ Google Drive ផងដែរ ។ ពេលរួចរាល់ហើយសូមចុច Next ។
ប្រាកដណាស់ អ្នកប្រហែលជាមិនចង់រក្សាគ្រប់ឯកសារដែលមានលើកុំព្យូទ័ររបស់អ្នកទេ ព្រោះមនុស្សម្នាក់ៗមានឯកសារលើកុំព្យូទ័រច្រើនណាស់ ។
ដូច្នេះ សូមជ្រើសរើសតែឯកសារណាសំខាន់ៗ ដែលអ្នកចង់ជៀសវាងការបាត់បង់បានហើយ ប៉ុន្តែប្រសិនបើត្រូវការរក្សាទុកឯកសារច្រើនលើ Google Drive នោះ គឺអាចចុចលើពាក្យថា Upgrade អ្នកនឹងអាចផ្ទុកឯកសារបានកាន់តែច្រើន ។
ប្រសិនបើចង់ផ្ទុកឯកសារបាន 100GB អ្នកនឹងត្រូវបង់ប្រាក់១,៩៩ដុល្លារក្នុង១ខែ ឬ១៩,៩៩ដុល្លារក្នុង១ឆ្នាំ ។ បើអ្នកត្រូវការផ្ទុកឯកសារ 1TB គឺត្រូវបង់៩,៩៩ដុល្លារក្នុង១ខែ ឬ៩៩,៩៩ដុល្លារក្នុង១ឆ្នាំផងដែរ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ