ឈ្មួញកណ្តាលអចលនទ្រព្យ អ្នកណាៗក៏អាចធ្វើបាន ប៉ុន្តែការទទួលបានជោគជ័យក្នុងអាជីពនេះ មិនមែនឈ្មួញកណ្តាលគ្រប់គ្នាសុទ្ធតែធ្វើបាននោះទេ ។ នេះជាវិធីសាស្ត្រ ឈានទៅជាអ្នកមានអាជីព និងទទួលបានជោគជ័យផ្នែកអចលនទ្រព្យ តាមលក្ខណៈ 4Ps គួរចងចាំ ៖
១-Product ៖
ជាបឋម អ្នកគួរតែឈ្វេងយល់ឲ្យបានច្បាស់លាស់ជាមុនថា ក្រុមគោលដៅចម្បងរបស់ខ្លួន ជាអ្នកណា ដើម្បីជ្រើសរើសយកឲ្យត្រូវនឹងតម្រូវការដូចជា ផ្តោតលើក្រុមអតិថិជនទិញ-ជួលជាម្ចាស់ស្រុក ឬជនបរទេស ព្រោះនៅពេលមានគោលដៅច្បាស់លាស់ អ្នកនឹងអាចជ្រើសរើសទ្រព្យត្រូវតាមតម្រូវការ និងរកប្រភពទិន្នន័យពីអីុនធើរណេត ច្បាប់ខុនដូ ឬពី Co-Broke ។
២-Price ៖
ក្នុងការដាក់តម្លៃលក់ ឬជួលអចលនទ្រព្យនីមួយៗ គួរតែផ្អែកលើតម្លៃទីផ្សារដែលអាចពិនិត្យបានពីតម្លៃទ្រព្យនៅក្បែរគ្នា ដោយពិនិត្យតាមអីុនធើរណេត និងតម្លៃប៉ាន់ស្មានពីធនាគារផងដែរ ។
៣-Place ៖
ផ្លូវនៃការលក់ គឺអាស្រ័យទៅលើលក្ខណៈទ្រព្យ និងក្រុមគោលដៅរបស់អ្នក ។ ជម្រើសតាមអនឡាញចាត់ទុកជាច្រកមួយទៀតដែលមិនគួរមើលរំលង ព្រោះវាជាផ្លូវដែលអ្នកប្រើប្រាស់ផ្តល់ភាពសំខាន់កាន់តែច្រើនឡើង និងអាចប្រមើលមើលថា ការផ្សព្វផ្សាយរបស់អ្នកទទួលបានលទ្ធផលឬទេ ។
អ្នកអាចផ្សព្វផ្សាយពីទ្រព្យរបស់ខ្លួនតាមវែបសាយ ដែលជាប្រភពប្រមូលផ្តុំដោយប្រកាសអចលនទ្រព្យនៅលើបណ្តាញសង្គម (Social media) ដូចជា Facebook, Youtube និង Instragram ជាដើម ។
៤-Promotions ៖
យើងត្រូវស្វែងរកចំណុចលេចធ្លោដើម្បីឲ្យអតិថិជនចាប់អារម្មណ៍ មិនថាជាការផ្តល់ជូននូវតម្លៃ ការបញ្ចុះតម្លៃ Referral និងការផ្សព្វផ្សាយផ្សេងៗ ។
នេះជាយុទ្ធសាស្ត្រ 4Ps ប្រសិនជាយកទៅប្រើប្រាស់ អ្នកនឹងទទួលបានជោគជ័យយ៉ាងពិតប្រាកដ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ