បើតាមការចេញផ្សាយរបស់បណ្តាញព័ត៌មានបរទេសយីហោរថយន្ត ដែលមកពីទីផ្សាររថយន្តធំជាងគេបំផុតនៅលើពិភពលោក បច្ចុប្បន្នចិនបាននិងកំពុងសំញែងថា ពួកគេអាចនឹងបោះជំហានចូលទៅក្នុងទីផ្សារធំបំផុតទី២ គឺសហរដ្ឋអាមេរិកតាមក្បួនយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ខ្លួន ។
បណ្តាយីហោចិនជាច្រើនក៏បានបង្ហើបពីសេចក្តីប្រាថ្នារបស់ពួកគេ គឺធ្វើយ៉ាងណាវាយលុកចូលឱ្យបានពេញលេញរហូតដល់ទីបំផុតស្របពេលយីហោខ្លះបានសិក្សាស្រាវជ្រាវពីដៃគូ និងការបង្កើតយុទ្ធសាស្ត្រជំនួញដែលចាំបាច់រួចស្រេចហើយនោះ ។ ថ្លែងក្នុងរបាយការណ៍មួយ មន្ត្រីប្រតិបត្តិរបស់យីហោចិនជឿជាក់លើការប្រជ្រៀតចូលនៃកម្រិតតម្លៃនឹងក្លាយទៅជាគន្លឹះ ដើម្បីសម្រេចបានជោគជ័យរបស់ពួកគេ ។ ជាឧទហរណ៍លោក Wu Song អ្នកចាត់ការទូទៅរបស់ក្រុមហ៊ុន Guangzhou Automobile Group Motor Co. (GAC) ដែលនឹងក្លាយជាអ្នកប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមហ៊ុនរថយន្តអាមេរិកបានដាក់តម្លៃ៣០%ទាបជាងម៉ូដែលរបស់គូប្រជែងនៅក្នុងប្រភេទរថយន្តដូចគ្នា ។ លោក Wu បានដាក់ទិសដៅធ្វើតេស្តយុទ្ធសាស្ត្រតម្លៃដែលអាចទទួលយកបានរបស់ក្រុមហ៊ុននៅពេលខ្លួនចាប់ផ្តើមបង្ហាញវត្តមានជាលើកដំបូងនៃម៉ូដែល GS4 ប្រភេទ Crossover នៅលើដែនដីសហរដ្ឋអាមេរិក ដែលរៀបនៅពេលមួយសមគួរក្នុងឆ្នាំ២០១៧ខាងមុខ ។
មន្ត្រីប្រតិបត្តិជាន់ខ្ពស់រូបនោះក៏បានលើកទ្បើងផងដែរថា ក្រុមហ៊ុនកំពុងពិចារណាចំពោះដៃគូនាំចូល និងចែកចាយបន្តសម្រាប់ទីផ្សារនេះ។ គួរបញ្ជាក់ថា Guangzhou Automobile ក៏ត្រូវបានគេស្គាល់ថា GAC គឺជាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តរបស់ចិនតែមួយគត់ ដែលចង់ប្រទ្បូកលើជំនួញលក់និងដំទ្បើងរថយន្តនៅសហរដ្ឋអាមេរិក ។
ទោះជាយ៉ាងណា ការសម្រេចចិត្តប្រហាក់ប្រហែលគ្នានេះ ក៏ត្រូវបានប្រកាសដោយក្រុមហ៊ុន Great Wall Motor ជាអ្នកផលិតរថយន្តSUV និង Crossover លំដាប់កំពូលក្នុងទីផ្សារចិន និង BYD Auto Co មួយផ្នែកគ្រប់គ្រងដោយក្រុមហ៊ុន Berkshire Hathaway ជាអ្នកផលិតរថយន្តប្រើថាមពលអគ្គិសនីរបស់លោក Warren Buffett ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ