ក្នុងនាមជាអាជីវករ អ្នកប្រហែលជាត្រូវឆ្លងកាត់ការបដិសេធពីអតិថិជន ឬដៃគូអាជីវកម្មដទៃជាច្រើនរូបមុននឹងអាចសម្រេចបានអ្វីមួយ ។ ភាពជោគជ័យរបស់អាជីវកម្មរបស់អ្នកពឹងផ្អែកលើសមត្ថភាពរបស់អ្នកក្នុងការបំពេញតម្រូវការ និងឆ្លងកាត់ការបដិសេធ ។ អតិថិជនរបស់អ្នកអាចមានមូលហេតុជាច្រើនដែលបដិសេធនឹងអ្នកផងដែរ ដូចព្រោះតែពេលវេលា និងការព្រួយបារម្ភផ្សេងៗជាដើម ។
ដូច្នេះអាជីវករត្រូវតែចាត់ទុកថាការបដិសេធ គឺជាឱកាសក្នុងការយល់ដឹងបន្ថែមពីតម្លៃនៃអ្វីដែលអ្នកកំពុងចង់លក់ ។ ប៉ុន្តែអ្វីដែលអ្នកមិនត្រូវធ្វើគឺប្រើការភ័យខ្លាច ឬភាពអៀនខ្មាស់ដើម្បីលក់ឡើយព្រោះតែមូលហេតុខាងក្រោម ។
១. វាប៉ះពាល់ដល់ជំនឿចិត្តអតិថិជន
ជំនឿទុកចិត្តមានសារៈសំខាន់ណាស់សម្រាប់ទំនាក់ទំនងរវាងមនុស្សនិង មនុស្ស ។ ពេលដែលអ្នកប្រើយុទ្ធសាស្ត្រខាងលើដើម្បីលក់ផលិតផល ឬសេវារបស់អ្នក អ្នកប្រៀបដូចជាបង្ខំឲ្យពួកគេទិញព្រោះការឆ្លើយតបតាមអារម្មណ៍របស់ពួកគេគឺមិនមែនកើតមានឡើង ព្រោះពួកគេត្រូវការផលិតផលឬសេវារបស់អ្នកទេ ។ អ្នកគួរតែអនុញ្ញាតឲ្យពួកគេជ្រើសរើសអ្នកដោយខ្លួនឯងវិញ ។
២. អតិថិជនមិនចែករំលែកពីការសម្រេចចិត្តរបស់ពួកគេជាមួយអ្នកដទៃទេ
ពេលដែលអ្នកប្រើយុទ្ធសាស្ត្រខាងលើដើម្បីលក់ អតិថិជនរបស់អ្នកមិនអាចជួយផ្សព្វផ្សាយពីអ្នកប្រាប់មនុស្សដែលពួកគេស្គាល់ទេ ។ អ្នកត្រូវដឹងថា ក្នុងពិភពអាជីវកម្ម ពាក្យ ត ពីមាត់មួយទៅមាត់មួយទៀតមានឥទ្ធិពលខ្លាំងណាស់ ។
៣. វាធ្វើឲ្យអតិថិជនអ្នកបាត់បង់ចំណាប់អារម្មណ៍
មនុស្សមួយចំនួនទៀតអាចនឹងមើលឃើញតម្លៃនៃអ្វីដែលអ្នកកំពុងតែលក់ តែបាត់បង់ចំណាប់អារម្មណ៍ទៅវិញព្រោះតែយុទ្ធសាស្ត្រលក់របស់អ្នកព្រោះអ្នកបានប៉ះពាល់ដល់អារម្មណ៍របស់ពួកគេ ។ វាថែមទាំងអាចធ្វើឲ្យពួកគេជៀសវាងអ្នកទាំងស្រុង និងថែមទាំងប្រាប់ទៅមិត្តភក្តិ និងបងប្អូនពីអាជីវកម្មរបស់អ្នកផងដែរ ។
អ្នកគួរតែព្យាយាមយល់បន្ថែមពីឧបសគ្គដែលរាំងស្ទះការលក់របស់អ្នក ដូចជាបញ្ហាលុយ ពេលវេលា ស្ថានការ ឬការប្តេជ្ញាជាដើម ។ ប្រសិនបើអ្នកអាចជួយសម្រួលដល់ពួកគេដើម្បីអាចឲ្យពួកគេធ្វើការសម្រេចចិត្តបាននោះ អ្នកគួរតែជួយ ។ តែប្រសិនបើវាជាអ្វីដែលមិនស្ថិតក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់អ្នកទេ អ្នកអាចបញ្ចប់ដោយវិជ្ជមានដោយជំរុញពួកគេឲ្យមករកអ្នកវិញប្រសិនបើពួកគេបានសម្រេចចិត្តទិញ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ