មនុស្សដែលជោគជ័យ និងមានផ្លូវដើរបានវែងឆ្ងាយភាគច្រើនជាមនុស្សដែលតែងតែព្យាយាមរកវិធី ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពការងាររបស់ខ្លួន ។ ប៉ុន្តែប្រសិទ្ធភាពការងារមិនត្រឹមតែទាក់ទងទៅនឹងកិច្ចការប៉ុន្មានដែលអ្នកបានសម្រេច ឬពេលវេលាដែលអ្នកបានចំណាយលើការងារទាំងនោះទេ ។ ផ្ទុយមកវិញ វាក៏ទាក់ទងទៅនឹងការទុកពេលវេលាឲ្យរាងកាយ និងខួរក្បាលរបស់អ្នកសម្រាកដើម្បីអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ខ្លួន និងធ្វើការបានកាន់តែល្អឡើង។
ខាងក្រោមគឺជាទម្លាប់ធ្វើការល្អៗដែលអ្នកអាចបង្រួមចូលក្នុងជីវិតរបស់អ្នកដើម្បីឲ្យអ្នកកាន់តែស្រលាញ់ការងាររបស់អ្នក៖
១. ចាប់ផ្តើមថ្ងៃរបស់អ្នកជាមួយអ្វីដែលអ្នកចូលចិត្ត
ពេលព្រឹករបស់មនុស្សម្នាក់ៗអាចជះឥទ្ធិពលលើថ្ងៃទាំងមូលរបស់ពួកគេ ។ ដូច្នេះអ្នកគួរតែទុកពេលយ៉ាងតិចណាស់ក៏ ៥នាទីដែរជារៀងរាល់ព្រឹកដើម្បីធ្វើអ្វីដែលអ្នកចូលចិត្ត ដូចជាការអាន ឬការផឹកកាហ្វេជាដើម។
២. កាត់បន្ថយការឆ្លើយតបភ្លាមៗ
ក្នុងពិភពលោកដែលមានភាពតភ្ជាប់ដ៏ខ្លាំងនេះ អ្នកប្រហែលជាជូបនឹងសម្ពាធក្នុងការឆ្លើយតបភ្លាមៗទៅនឹងសារ ទូរស័ព្ទ អ៊ីមែល ឬសំបុត្រអញ្ជើញផ្សេងៗជាដើម។ ប៉ុន្តែវាល្អសម្រាប់អ្នកជាងប្រសិនបើអ្នកចំណាយពេលគិតសិនមុនពេលធ្វើការឆ្លើយតប។ ជាមួយគ្នានេះដែរ អ្នកមិនគួររំពឹងទុកថាអ្នកដទៃនឹងឆ្លើយតបនឹងអ្នកភ្លាមៗដែរទេ។ វិធីងាយមួយគឺការទុកពេលមួយឡែកសម្រាប់ការឆ្លើយតបនឹងសារ ឬអ៊ីមែលទាំងនោះម្តងទាំងអស់។
៣. ធ្វើកិច្ចការដែលពិបាកៗមុន
អ្នកគួរតែធ្វើកិច្ចការពិបាកៗមុនកិច្ចការដទៃ តែវាមិនមែនមានន័យថាអ្នកត្រូវធ្វើកិច្ចការដែលពិបាកម្តងទាំងអស់ទេ។ អ្នកអាចធ្វើវាម្តងមួយ ព្រោះការទុកវាទៅពេលល្ងាចឬពេលដែលអ្នកនឿយហត់ពីការងារហើយមិនអាចឲ្យអ្នកសម្រេចកិច្ចការទាំងនោះបានល្អឬលឿនទេ។
៤. រៀបចំតុធ្វើការរបស់អ្នកឲ្យបានស្អាត
មនុស្សមួយចំនួនគិតថាតុដែលមិនមានរបៀបរៀបរយជាតុរបស់មនុស្សដែលឆ្លាតវៃ ឬមនុស្សដែលធ្វើការពិតប្រាកដ។ ប៉ុន្តែតុបែបនេះក៏បង្កជាបញ្ហាឲ្យខួរក្បាលក្នុងការទទួលយកព័ត៌មានដែរ។ កន្លែងធ្វើការរបស់អ្នកមិនចាំបាច់ត្រូវស្អាតឥតខ្ចោះទេ ប៉ុន្តែការមានសណ្តាប់ធ្នាប់អាចជួយឲ្យអ្នកមានអារម្មណ៍ថាអ្នកមានភាពគ្រប់គ្រងល្អជាងមុន។
៥. កាត់បន្ថយការប្រើប្រព័ន្ធសង្គម
វាលែងជារឿងចម្លែកហើយដែលមនុស្សម្នាក់ធ្វើការបាន ៣០នាទីមុននឹងប្តូរទៅមើល Facebook ឬ Instagram រាប់ម៉ោងដោយភ្លេចខ្លួន។ ដើម្បីជៀសវាងកត្តារំខានទាំងនេះ អ្នកគួរតែកំណត់ពេលឲ្យបានច្បាស់លាស់សម្រាប់ប្រព័ន្ធសង្គមដូចជាមុនពេលចូលដំណេក ឬម៉ោងបាយថ្ងៃត្រង់ជាដើម ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ