សម្រាប់មនុស្សមួយចំនួន ការងារ គឺមានមិនចេះអស់ទេ ទាំងកិច្ចការនៅកន្លែងការងារពេញម៉ោង កិច្ចការនៅអាជីវកម្មផ្ទាល់ខ្លួន កិច្ចការក្នុងគ្រួសារ និងកិច្ចការដែលអ្នកសន្យាថានឹងជួយអ្នកដទៃជាដើម។ ដោយហេតុដូចនេះទើបអ្នកមើលឃើញមនុស្សមួយចំនួនដែលតែងតែនិយាយថា ពួកគេរវល់ៗស្ទើរតែគ្រប់ពេល។
យ៉ាងណាក្តី ការរក្សាខ្លួនឲ្យរវល់មិនប្រាកដថាអ្នកកំពុងតែធ្វើការដោយមានប្រសិទ្ធភាពទេ។ ផ្ទុយមកវិញ មូលហេតុមួយដែលបង្កឲ្យអ្នករវល់អាចមកពីអ្នកមិនចេះគ្រប់គ្រងពេលវេលារបស់ខ្លួនបានល្អទៅវិញ។ ដូច្នេះដើម្បីជៀសវាងការបែងចែកខ្លួនគ្រប់ទិសដើម្បីសម្រេចការងារដែលមានក្នុងដៃពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ ចូរអ្នករៀនពីគន្លឹះធ្វើការខាងក្រោមរបស់មនុស្សដែលរវល់ជាងគេលើលោក៖
១. កំណត់គោលដៅឲ្យបានច្បាស់លាស់
ភាពជោគជ័យកើតមានឡើងក្នុងចំណោមមនុស្សដែលមានគោលដៅច្បាស់លាស់ និងមនុស្សដែលដឹងពីមូលហេតុដែលធ្វើឲ្យពួកគេកំពុងតែខិតខំប្រឹងប្រែង។ មនុស្សចូលចិត្តប្រើការបកស្រាយដែលសមហេតុសមផលដើម្បីធ្វើការសម្រេចចិត្ត ប៉ុន្តែការសិក្សាជាច្រើនបានបង្ហាញមកថា មនុស្សចូលចិត្តប្រើអារម្មណ៍ច្រើនជាងក្នុងការធ្វើការសម្រេចចិត្ត។ ដូច្នេះអ្នកត្រូវតែគិតឡើងវិញថាតើមានគោលដៅអ្វីដែលអ្នកចង់សម្រេច។
២. បង្កើតបញ្ជីកិច្ចការដែលអ្នកមិនធ្វើ
មនុស្សដែលជោគជ័យភាគច្រើនយល់ច្បាស់ណាស់នូវអ្វីដែលពួកគេមិនចង់ចូលរួម និងទុកពេលដែលមានសម្រាប់តែកិច្ចការដែលស្របទៅនឹងគោលដៅប៉ុណ្ណោះ។ ដូច្នេះអ្នកត្រូវតែកំណត់ឲ្យបានច្បាស់ពីកិច្ចការដែលកំពុងធ្វើឲ្យអ្នកខ្ជះខ្ជាយពេលវេលានិងព្យាយាមជៀសវាងវា ដូចជាការជួបជុំផឹកក្រោយម៉ោងធ្វើការ ឬកិច្ចការកំប៉ិកកំប៉ុកផ្សេងៗជាដើម។
៣. ជៀសវាងកិច្ចការដែលអ្នកមិនពូកែធ្វើ
អ្នកមិនគួរធ្វើកិច្ចការដែលអ្នកមិនពូកែធ្វើទេ។ ជាក់ស្តែង ការរៀនសូត្រជំនាញថ្មីៗជារឿងល្អហើយ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកមានជំនាញដទៃដែលអ្នកអាចយកទៅបំពេញកិច្ចការផ្សេងបានល្អជាងនោះ អ្នកគួរតែប្រើវាទៅ។
៤. ក្រោកពីព្រលឹម
ពេលវេលាជាធនធានដ៏មានតម្លៃបំផុតសម្រាប់មនុស្សគ្រប់រូប ដូច្នេះអ្នកមិនគួរខ្ជះខ្ជាយពេលព្រឹកព្រលឹមរបស់អ្នកដោយគេងដល់ថ្ងៃត្រង់ទេ។ លើសពីនេះទៅទៀត អ្នកជំនាញជាច្រើនាប្រទះឃើញថាពេលព្រឹកគឺជាពេលធ្វើការល្អបំផុតរបស់មនុស្សម្នាក់ៗ ដូច្នេះអ្នកមិនគួរមើលរំលងវាឡើយ ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ