រាជធានីភ្នំពេញ៖ ចង់ជោគជ័យ គឺមិនមែនជារឿងដែលកើតឡើងត្រឹមមួយរាត្រីនោះឡើយ ។ យ៉ាងណាមិញសហគ្រិនមួយចំនួនហាក់មិនជោគជ័យច្រតះត្រចង់នោះទេ បើទោះបីជាខំអើយខំ មិនថាយប់មិនថាថ្ងៃ ហើយមានដើមទុនច្រើនក៏ដោយ ។
បើតាមប្រសាសន៍លោកឧកញ៉ាឱសថបណ្ឌិត ហៃ លីអ៊ាង ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុនឱសថ PPM និងក្រុមហ៊ុនផលិតផលសរីរាង្គ Confirel មានផលិតផលរាប់រយ ៤០០ ប្រភេទ រាប់ចាប់ពីផលិតផលចំណីអាហាររហូតដល់ថ្នាំពេទ្យ កំពុងវាយលុកទីផ្សារជាតិនិងអន្តរជាតិយ៉ាងខ្លាំងក្លានោះ បានលើកឡើងថា ការមានចក្ខុវិស័យវែងឆ្ងាយ និងផែនការច្បាស់លាស់គឺដើរតួនាទីសំខាន់ក្នុងការធ្វើឲ្យជំនួញជោគជ័យ ។
«ក៏ប៉ុន្តែ ដើម្បីជោគជ័យ គឺគួបផ្សំនឹងឱកាសហុចអោយផងដែរ ។ ចំណុចពិសេសដើម្បីទទួលបានជោគជ័យក្នុងអាជីវកម្មនិងមុខជំនួញគឺធ្វើយ៉ាងណាបង្កើតអ្វីដែលមានលក្ខណៈពិសេស ត្រង់នេះគឺចង់សំដៅថា យើងត្រូវមានផលិតផល ឬសេវាកម្មដែលឆ្លើយតបទីផ្សារ ហើយជាផលិតផល ឬសេវាកម្ម ប្រភេទ niche market ដែលមានន័យថា អ្នកដទៃមិនអាចមាន» ។ លោកឧកញ្ញ៉ា បញ្ជាក់បន្ថែម ។
លោកឧកញ៉ាឱសថបណ្ឌិត ហៃ លីអ៊ាង បានលើកនូវឧទាហរណ៍ជាក់ស្តែងដែលនៃកូនសោរគន្លឹះសំខាន់ដែលក្រុមហ៊ុនលោកឧកញ្ញ៉ាអាចចូលទៅទីផ្សារក្រៅប្រទេសបានងាយស្រួល គឺ ឱកាស ហុចអោយ។ លោកឧកញ៉ាឱសថបណ្ឌិត ថ្លែងប្រាប់សហការីសារព័ត៌មានកោះសន្តិភាពយ៉ាងដូច្នេះថា «ដោយសារតែយើងមានឱកាស ដូចជានៅប្រទេសអាហ្វ្រិកដែលដំបូងខ្ញុំក៏មិនដែលស្គាល់ដែរ តែចៃដន្យយើងបានឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការរបស់គេ ហើយគេទទួលស្គាល់នូវគុណភាពរបស់ថ្នាំយើងនឹង ទើបធ្វើឲ្យមានទំនាក់ទំនងតាំងពីពេលនោះមករហូត ដល់យើងបានពង្រីកក្លាយទៅជាទីផ្សារមួយដ៏ធំ គឺធំជាប្រទេសកំណើតរបស់យើងទៅទៀត ។
បន្ទាប់មកវាក៏មានឱកាសផ្សេងៗទៀត ដូចជានៅប្រទេសមីយ៉ាន់ម៉ា យើងមានដៃគូ ដែលធ្លាប់រកស៊ីជាមួយគ្នា ដែលបានបង្កើតឲ្យយើងមានលទ្ធភាព និងឈានជើងទៅដល់ទីផ្សារអស់ទាំងនឹង។
អញ្ចឹងគោលដៅ និងគន្លឹះដែលនាំឲ្យយើងចូលទៅទីផ្សារគេបានគឺទី១ ឱកាស ទី២ ផលិតផលរបស់យើងដែលឆ្លើយតបស្របទៅនឹងទីផ្សារប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍ ដូចជាថ្នាំក្អកស្លេះកាប៊ូទូ របស់យើង យើងធ្វើចំណុះ ១០០ មីលីលីត្រ សម្រាប់ស្រុកយើង។ យើងថាតម្រូវការទី១ កំរិតប៉ុណ្ណឹងគាត់អាចបាត់ក្អកមានស្លេះនឹងបាន មិនត្រឹមបាត់ទេ គឺគាត់មិនបាច់ចំណាយច្រើនទេ តែគូប្រជែងរបស់យើងគាត់ធ្វើដល់ទៅចំណុះ ២០០ មីលីលីត្រនៅអាហ្វ្រិក ដល់ ២០០ មីលីលីត្រធំជាងផលិតផលរបស់យើង ២ដង អញ្ចឹងតម្លៃក៏ច្រើន (ថ្លៃជាង) ដូច្នេះ អ្នកដែលគាត់មានការខ្វះខាតថវិកា គាត់មិនអាចទិញបានទេ ។ ហើយបើសិនជាគាត់ប្រើអស់កន្លះដប ហើយជាអញ្ចឹងអ្វីដែលនៅសល់កន្លះដបគាត់នឹងបោះចោល។ អញ្ចឹងគាត់ហាក់ចោលលុយ ។ អញ្ចឹងយើងមានចំណុចខ្លាំងរបស់យើងដែលអនុញ្ញាតិឲ្យផលិតផលរបស់យើងចូលទីផ្សារបានងាយស្រួល ។
លោកបន្តថា «ចំនុចទី ២ គឺផលិតផលរបស់យើងធ្វើនឹងគឺពុំចម្លងតាមគេ អញ្ចឹងផលិតផលរបស់យើង គឺវាឆ្លើយតបទៅនឹងទីផ្សារ niche market គឺគេអត់មាន» ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ