ខេត្តព្រះសីហនុ ៖ ជាផ្នែកមួយនៃការអភិវឌ្ឍអាកាសយានដ្ឋាននៅកម្ពុជាព្រលានយន្តហោះកេងកង នៅខេត្តព្រះសីហនុនោះគឺគម្រោងនៃការសាងសង់ស្ថានីយអ្នកដំណើរដែលអាចផ្ទុកអ្នកដំណើរបានជាង ៣លាននាក់ ខណៈផ្លូវរត់ថ្មីសម្រាប់យន្តហោះមានចម្ងាយ ៣៨០០ ម៉ែត្រត្រូវបានសាងសង់ចប់ហើយ គ្រោងនឹងដាក់ឲ្យដំណើរឆាប់ៗនេះ ។
ថ្លែងប្រាប់សារព័ត៌មានកោះសន្តិភាព លោក ស៊ីន ចាន់សិរីវត្ថា អ្នកនាំពាក្យលេខាធិការ
ដ្ឋានអាកាសចរណ៍ស៊ីវិល (SSCA) បានឲ្យដឹងថាជុំវិញការអភិវឌ្ឍព្រលានយន្តហោះនៅខេត្តព្រះសីហនុនោះ SSCA បានចុះហត្ថលេខាលើផែនការមេ (Master Plan) ជាមួយក្រុមហ៊ុនអាកាសយានដ្ឋានកម្ពុជា ( SCA’ Cambodia Airports) នៅព្រឹកថ្ងៃទី២ ខែមិថុនា ក្រោមការអញ្ជើញចូលរួមពី លោក ម៉ៅ ហាវណ្ណាល់ រដ្ឋមន្ត្រី ទទួលបន្ទុករដ្ឋលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរស៊ីវិល។ ផែនការមេនេះត្រូវបានរៀបចំដោយ ក្រុមហ៊ុនអាកាសយានដ្ឋានកម្ពុជា ( SCA’ Cambodia Airports) ដែលបានធ្វើរបាយការណ៍ចុងក្រោយ ដើម្បីចុះហត្ថលេខាទទួលស្គាល់ជាផ្លូវការនៃផែនការមេនេះ ពីខាងរដ្ឋលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរណ៍ស៊ីវិល។
លោក ស៊ីន ចាន់សិរីវត្ថា បានបន្ថែមថា «ផែនការមេនេះ ជាធម្មតា SSCA តែងតែធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព (update) ២ទៅ៣ឆ្នាំម្តង លើរបាយការណ៏ចុងក្រោយផែនការមេ។ ដូចនេះ បច្ចុប្បន្នភាពចុងក្រោយរបស់អាកាសយានដ្ឋាន គឺនឹងមានការពន្លូត និងពង្រីកផ្លូវរត់ (runway) ៣៣០០ម៉ែត្រ ហើយនឹងមានការសាងសង់នូវសំណង់អាគារផ្សេងៗ ក្នុងនឹងរួមទាំងការរៀបចំ សាងសង់ស្ថានីយអ្នកដំណើរ ក្នុងដំណាក់កាលទី១ ដែលអាចផ្ទុកអ្នកដំណើរបានជាង ៣លាននាក់។ ដំណាក់កាលទី២ ប្រសិនបើមានកំណើននៃអ្នកដំណើរ គាត់នឹងសង់ដើម្បីបន្តទទួលអ្នកដំណើរ រហូតដល់ទៅជាង៦លានអ្នក»។
លោក ចាន់សិរីវត្ថា បន្ថែមថា ផែនការមេនេះ គំរោងទី១នៅក្នុងឆ្នាំ២០៣០ រីឯគំរោងទី២នឹងបន្តក្នុងឆ្នាំ២០៥០ខាងមុន។ ក្នុងខេត្តនេះដែរ ខាងអាកាសចរណ៍ឃើញថាមាន កំណើននៃអ្នកដំណើរមានការកើនឡើងចាប់តាំង ពីឆ្នាំ២០១៧មកម្ល៉េះ រហូតដល់ចុងឆ្នាំ ២០១៩ ទើបចាប់ផ្តើមធ្លាក់ចុះរហូតដល់សព្វថ្ងៃនេះ។
សូមបញ្ជាក់ផងថា អាកាសយានដ្ឋានក្នុងខេត្តព្រះសីហនុ មានជិត ៧០០ហិតតា។
យោងតាមប្រភពមួយបាននិយាយថា បើគិតទៅមុនមានវិបត្តិកូវីដ១៩ អាកាសយានដ្ឋានទាំង ៣ ក្នុងភ្នំពេញ ខេត្តសៀមរាប និងខេត្តព្រះសីហនុ ក្នុងមួយថ្ងៃអាចរកចំណូល ២៥ម៉ឺន រហូតមកដល់អំឡុងពេលមានវិបត្តិនេះ ត្រូវកាត់បន្ថយរហូត៩៨ភាគរយនៃប្រាក់ចំណូល ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ