រាជធានីភ្នំពេញ ៖ កន្លងមកយើងដឹងហើយថា វិស័យអាកាសចរណ៍កម្ពុជាក៏ដូចជា ពិភពលោកហាក់រងផលប៉ះពាល់ធ្ងន់ធ្ងរ ដោយសារតែការផ្ទុះឡើង និងការរីករាលដាលនៃវីរុសកូវីដ-១៩ ។ ថ្មីៗនេះនៅកម្ពុជាអាចចាត់ទុកជាដំណឹងដ៏ល្អមួយសម្រាប់ប្រជាជាតិខ្មែរដែលបានព្យាបាលជាសះស្បើយនូវអ្នកជំងឺកូវីដ-១៩ បាន១០០ ភាគរយ ខណៈពេលបណ្តាប្រទេសមួយចំនួនលើពិភពលោកក៏បានបន្ធូរបន្ថយនូវការរឹតត្បិតការធ្វើដំណើរក្នុងនិងក្រៅប្រទេស ។
ខណៈដែលកូវីដ-១៩ បន្តមានវត្តមាននៅលើពិភលោកក៏ពិតមែន តែថ្នាក់ដឹកនាំនៃរដ្ឋលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរណ៍ស៊ីវិលកម្ពុជាបានត្រៀមរួចជាស្រេច នូវផែនការស្តារឡើងវិញនៃវិស័យដឹកជញ្ជួនតាមផ្លូវអាកាសនៅកម្ពុជាផងដែរ ។
យោងតាមលោក ស៊ីន ចាន់សិរីវត្ថា អ្នកនាំពាក្យលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរណ៍ស៊ីវិលបាននិយាយថា «វិធានការសំខាន់ៗដែលយើងនឹងត្រូវស្តានោះ គឺមានដូចជា ការស្តាឡើងវិញនូវវិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវអាកាស ការអភិវឌ្ឍននូវហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធអាកាសយានដ្ឋាន» ។ លោកបានបន្ថែមទៀតថា៖ «ការពង្រឹងសុវត្ថិភាពតាមបទដ្ឋានគាំពារវីរុសកូវីដ១៩ និងការពង្រឹង និងពង្រីកកិច្ចសហប្រតិបត្តិជាដៃគូបន្ថែមទៀត ក្នុងការធ្វើយ៉ាងណាទាក់ទាញវិនិយោគិនលើវិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវអាកាស ដើម្បីកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងស្របតាមនយោបាយបើកចំហរជើងមេឃរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល» ។
សូមរម្លឹកថា កម្ពុជានាពេលនេះកំពុងជម្រុញនូវការសាងសង់នូវអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិថ្មីៗ ជាច្រើនទាំងនៅក្រុងភ្នំពេញ សៀមរាប និងខេត្តកោះកុងជាដើម ។
ជាក់ស្តែង កាលពីពេលថ្មីៗនេះ លោក ម៉ៅ ហាវណ្ណាល់ រដ្ឋមន្ត្រីទទួលបន្ទុករដ្ឋលេខាធិការដ្ឋានអាកាសចរស៊ីវិលបានថ្លែងប្រាប់លោកទូតអាមេរិកប្រចាំនៅកម្ពុជាថា ចំពោះការសាងសង់អាកាសយានដ្ខានថ្មី គឺដោយសារទី១- អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិភ្នំពេញមានលក្ខណៈតូចចង្អៀត និងមានទីតាំងមិនអំណោយផលពោល គឺនៅកៀកទីក្រុងពេក ហើយអាកាសយានដ្ឋាននេះត្រូវបានវិនិយោគដោយក្រុមហ៊ុនកូនខ្មែរក្នុងស្រុក ។
ទី ២ – អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិខេត្តសៀមរាប ក៏មានលក្ខណៈតូចចង្អៀតដែរ ជាពិសេសស្ថិតនៅជិតអង្ករវត្ត ដែលមានការការពារពី UNESCO ហើយអាកាសយានដ្ឋាននេះវិនិយោគដោយក្រុមហ៊ុនយូណានមកពីប្រទេសចិន និងទី3-ចំពោះអាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិខេត្តព្រះសីហនុគឺយើងទុកលទ្ធភាពជូនក្រុមហ៊ុន SCA/VINCI ធ្វើការវិនិយោគពង្រីកបន្ថែមកម្រិតថ្នាក់4E ហើយនឹងបញ្ចប់នៅខែតុលា ឆ្នាំ2022 ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ