ប្រហែលមួយសប្តាហ៍មុននេះ មានព័ត៌មានមួយដែលលេចចេញមកថា ៣៨% នៃជនជាតិអាមេរិកមិនទិញស្រាបៀរកូរ៉ូណាទេ ដែលបានបង្ហាញថា វីរុស Covid-19 ឬកូរ៉ូណា កំពុងតែធ្វើឲ្យក្រុមហ៊ុនផលិត ស្រាបៀរដ៏ធំមួយនេះខាតបង់ជាច្រើន ។ ប៉ុន្តែ តើវាពិតជាអាក្រក់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនខាងលើពិតមែនទេ?
ក្រុមហ៊ុន Constellation Brands ដែលជាម្ចាស់របស់ Corona ទើបតែចេញសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា ការលក់របស់ក្រុមហ៊ុន បែរជាបានកើនឡើង៥%ទៅវិញក្នុងកំឡុងពេ៤សប្តាហ៍ថ្មីៗនេះ ។ តែមុននឹងចេញមុខបដិសេធនឹងព័ត៌មាន ដែលមិនត្រឹមត្រូវទាំងនោះ នាយកប្រតិបត្តិរបស់ Constellation Brands គឺលោក ប៊ីល នូឡានស៍ (Bill NEwlands) បានធ្វើអ្វីមួយដ៏សំខាន់ជាមុនសិន ។
លោកបានទទួលស្គាល់ស្ថានការដ៏ធ្ងន់ធ្ងរ និងចែករំលែកទុក្ខជាមួយជនរងគ្រោះមុននឹងបន្តថា «វាពិតជាគួរឲ្យសោកស្តាយណាស់ ដែលការចែកចាយព័ត៌មានមិនពិតក្នុងពេលថ្មីៗ ទាក់ទិននឹងឥទ្ធិពលរបស់វីរុសនេះលើក្រុមហ៊ុនរបស់ពួកយើង បានកើតមានឡើងលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ និងប្រព័ន្ធសង្គម ។ ការអះអាងទាំងនេះ មិនឆ្លុះបញ្ចាំងលទ្ធផលរបស់ក្រុមហ៊ុន និងទស្សនៈរបស់អតិថិជនទេដែលរួមមានមតិយោបល់របស់អ្នកចែកចាយ និងអ្នកលក់រាយទូទាំងប្រទេស ។ ពួកយើងមិនបានមើលឃើញឥទ្ធិពលលើមនុស្ស រោងចក្រ ឬដំណើរការឡើយ ហើយអាជីវកម្មរបស់ពួកយើងបន្តដំណើរការបានយ៉ាងល្អ» ។
ការឆ្លើយតបខាងលើ ជាឧទាហរណ៍ដ៏ល្អនៃភាពឆ្លាតវៃផ្នែកផ្លូវអារម្មណ៍ (Emotional Intelligence) ។ វាជាសមត្ថភាពក្នុងការរកឃើញយល់ដឹង និងគ្រប់គ្រងអារម្មណ៍ ហើយក្នុងពិភពអាជីវកម្ម វារួមមានសមត្ថភាពក្នុងការជះឥទ្ធិពលលើទស្សនៈរបស់អ្នកដទៃលើក្រុមហ៊ុនរបស់ខ្លួនផងដែរ ។ គន្លឹះក្នុងការតបត
នឹងស្ថិតិដែលមិនពិត និងកំពុងត្រូវបានចែកចាយ គឺការយកស្ថិតិដែលខ្លួនមានមកឆ្លុះបញ្ចាំងពីការពិតវិញ ។ ក្រុមហ៊ុនខាងលើបានលើកយកស្ថិតិជាច្រើន ដើម្បីបានបង្ហាញពីចំនួនលក់របស់ពួកគេ ។
ជាក់ស្តែង ស្ថិតិនិងទិន្នន័យក៏អាចត្រូវបានយកមកបកស្រាយឲ្យខុស ដើម្បីសម្រេចបានគោលដៅអ្វីមួយដែរ ដូច្នេះហើយទើបនាយកប្រតិបត្តិខាងលើបានបន្ថែមទៀតថា សារព័ត៌មានដទៃអាចធ្វើការស៊ើបអង្កេតបន្ត ឬផ្តល់ភស្តុតាងច្បាស់លាស់ជាងនេះ មុនពេលសរសេរសាច់រឿងដែលមិនពិតទៀត ៕
ចែករំលែកព័តមាននេះ