ធនាគារឯកទេស វីង (ខេមបូឌា) លីមីតធីត ដែលជាធនាគារឈានមុខគេក្នុងការផ្តល់សេវាធនាគារចល័តនៅកម្ពុជា មានកិត្តិយសដែលទទួលបានពានរង្វាន់ «ក្រុមហ៊ុនហិរញ្ញវត្ថុអតិថិជនប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតនៅកម្ពុជា» ក្នុងកម្មវិធីពានរង្វាន់ហិរញ្ញវត្ថុអន្តរជាតិប្រចាំឆ្នាំ២០១៩ សម្រាប់តំបន់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក ដែលបានប្រព្រឹត្តទៅក្នុងទីក្រុងបាងកក កាលពីចុងខែមករា ឆ្នាំ២០២០នេះ។
លោក Sunil Bhat នាយកនៃទស្សនាវដ្តីហិរញ្ញវត្ថុអន្តរជាតិ បានឲ្យដឹងថា ៖ «វីង មានការតាំងចិត្តខ្ពស់ក្នុងការជម្រុញបរិយាប័ន្នហិរញ្ញវត្ថុសម្រាប់អ្នកមិនមានគណនីធនាគារ និងមិនស្ថិតក្នុងបណ្តាញធនាគារនៅកម្ពុជា។ ការខិតខំប្រឹងប្រែងឥតឈប់ ដើម្បីពាំនាំផលិតផលឌីជីថលថ្មីៗ ដែលធានាបាននូវការទូទាត់ប្រាក់តាមប្រព័ន្ធឌីជីថល ក៏ដូចជាការផ្ទេរប្រាក់ក្នុងស្រុក និងក្រៅស្រុកនេះ ពិតជាគួរឲ្យកោតសរសើរខ្លាំងណាស់។ ហេតុដូចនេះហើយទើប វីង បានទទួលពានរង្វាន់ហិរញ្ញវត្ថុអន្តរជាតិប្រចាំឆ្នាំ២០១៩ សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនហិរញ្ញវត្ថុអតិថិជនប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតថ្មីបំផុតនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា»។
ទស្សនាវដ្តីហិរញ្ញវត្ថុអន្តរជាតិដែលជាក្រុមហ៊ុនទស្សនាវដ្តីផ្តោតសំខាន់ទៅលើហិរញ្ញវត្ថុ និងអាជីវកម្ម ដែលមានទីស្នាក់ការនៅទីក្រុងឡុងដ៍ (London) បានរៀបចំកម្មវិធីពានរង្វាន់ប្រចាំឆ្នាំនេះឡើង ក្នុងគោលបំណងបង្កើតឲ្យមានការទទួលស្គាល់លើក្រុមហ៊ុនទាំងឡាយណាដែលមានឧស្សាហកម្មប្រកបដោយទេពកោសល្យ និងមានជំនាញដឹកនាំ នៅទូទាំងសកលលោក។ ការបោះផ្សាយព័ត៌មានរបស់ទស្សនាវដ្តីនេះ ផ្តោតលើភាពលេចធ្លោរដែលសម្រេចបានដោយក្រុមហ៊ុនផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ និងមិនមែនហិរញ្ញវត្ថុសម្រាប់ឆ្នាំនីមួយៗ។
លោក ម៉ានូ រ៉ាចាន់ អគ្គនាយកនៃធនាគារឯកទេស វីង (ខេមបូឌា) លីមីតធីត បានមានប្រសាសន៍ថា៖ «វីងបានប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការបង្កើតភាពខុសប្លែកគ្នានៅក្នុងជីវភាពរស់នៅរបស់ប្រជាជន ក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ក៏ដូចជាការឆ្ពោះទៅរកគោលដៅការបង្កើតសហគមន៍មួយដែលកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់សាច់ប្រាក់។ ពានរង្វាន់នេះ បានបញ្ជាក់ជាថ្មីនិងជាសក្ខីភាពសម្រាប់យកចិត្តទុកដាក់របស់វីងចំពោះអតិថិជនក៏ដូចជាការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា ដើម្បីជួយសំរួលជីវភាពរស់នៅរបស់ប្រជាជនកម្ពុជា រាប់លាននាក់ឲ្យកាន់តែល្អប្រសើរឡើង»។
វីង ដែលជាធនាគារឯកទេសក្នុងការទូទាត់ប្រាក់ មានចក្ខុវិស័យក្នុងការប្រើប្រាស់សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុចល័ត ដើម្បីនាំមកនូវផលិតផល និងសេវាកម្មដែលចាំបាច់និងធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងដល់ជីវភាពរស់នៅប្រចាំថ្ងៃរបស់បុគ្គលនីមួយៗ តាមរយៈការបង្កើត ប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការហិរញ្ញវត្ថុចល័តយ៉ាងរឹងមាំដែលឆ្លើយតបទៅនឹងតម្រូវការរបស់ប្រជាជនកម្ពុជា នៅទូទាំងខេត្ត តាមរយៈការផ្តល់ជូននូវសេវាកម្មជាច្រើនដូចជា ៖ ការផ្ទេរប្រាក់ ការទូទាត់វិក្ក័យបត្រ ការបញ្ចូលទឹកប្រាក់តាមទូរស័ព្ទ និងការទូទាត់សាច់ប្រាក់តាមរយៈប្រព័ន្ធអ៊ីនធើរណេត និងក្រៅប្រព័ន្ធអ៊ីនធើរណេត។
ជាមួយនឹងអតិថិជនជាង៥លាននាក់ដែលភាគច្រើនជាអ្នកស្ថិតនៅក្រៅប្រព័ន្ធធនាគារ វីងបានគាំទ្រសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា តាមរយៈការធ្វើប្រត្តិបត្តការសាច់ប្រាក់ដែលមានតម្លៃជិតស្មើរ៨០% នៃ ផលិតផលក្នុងស្រុកសរុប ដោយក្នុងឆ្នាំ២០១៩ កន្លងមកនេះ អតិថិជន វីង បានធ្វើប្រតិបត្តិការជាង១៣០ លានដង។ ដោយសហការ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ