រាជធាភ្នំពេញ ៖ លោកជំទាវឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី ម៉ែន សំអន បានបញ្ជាក់ឲ្យដឹងថា នៅក្នុងដំណាក់កាលនៃកាវិវត្តន៍វិស័យឌីជីធល និងដើម្បីបំរើសេវាកម្មឱ្យកាន់តែល្អប្រសើរជូនប្រជាពលរដ្ឋ ក្រសួងទំនាក់ទំនងជាមួយរដ្ឋសភា-ព្រឹទ្ធសភា និងអធិការកិច្ចបានត្រៀមតម្លើងកម្មវិធីទទួលពាក្យបណ្តឹងអនឡាញ និងគ្រោងដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់អ៊ីបណ្ណាល័យ ដែលធ្វើឲ្យប្រជាពលរដ្ឋអាចដាក់ពាក្យបណ្តឹង និងមើលឯកសារច្បាប់នានាតាមកុំព្យូទ័រ និងទូរស័ព្ទដៃបានយ៉ាងងាយស្រួល ។
លោកជំទាវ ម៉ែន សំអន ឧបនាយករដ្ឋមន្ដ្រី រដ្ឋមន្ដ្រីក្រសួងទំនាក់ទំនងជាមួយរដ្ឋសភា-ព្រឹទ្ធសភា និងអធិការកិច្ចបានបញ្ជាក់បែបនេះ នៅក្នុងពិធីបិទសន្និបាតបូកសរុបការងារ និងទិសដៅការងារឆ្នាំ២០១៩,២០២០ របស់ក្រសួងអធិការកិច្ច កាលពីរសៀលថ្ងៃទី២០ មករា ឆ្នាំ២០២០ នៅសណ្ឋាគារសុខាភ្នំពេញ ។ លោកជំទាវ ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី បានបញ្ជាក់យ៉ាងដូច្នេះថា៖«ទន្ទឹមនឹងលទ្ធផលសកម្មភាពការងារដែលកើតចេញពីការខិតខំកាលពីឆ្នាំ២០១៩ អង្គសន្និបាតក៏បានបង្ហាញពីវឌ្ឍនភាពចុងក្រោយដែលទើបសម្រេចដោយជោគជ័យជូនរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា នៅដើមឆ្នាំ២០២០ បន្ទាប់ពីបានទទួលនូវការប្រគល់ភារកិច្ចពីសម្តេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា កាលពីចុងខែធ្នូ ឆ្នាំ២០១៩ លើកិច្ចការសម្របសម្រួលបញ្ចប់ទំនាស់ដីធ្លីរវាងមណ្ឌលកុមារកំព្រា និងសាលានៃក្តីសង្ឃឹមសាខាក្រុងព្រះសីហនុ របស់អង្គការ Assemblies of God នៅលើទីតាំងដីគ្រប់គ្រងដោយក្រសួងសង្គមកិច្ច អតីតយុទ្ធជន និងយុវនិតិសម្បទា កាលពីថ្ងៃទី៥ ខែមករា និងករណីយ៍វិវាទដីធ្លីរវាងលោក លឹម ទាឡេង និងលោកស៊ុនបណ្តូល នៅភូមិទួលពង្រ សង្កាត់ផ្សារកណ្តាល ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ កាលពីថ្ងៃទី១៤ ខែមករា ឆ្នាំ២០២០ ដែលវិវាទទាំងពីរនេះបានអូសបន្លាយអស់រយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំ ។ ករណីសម្រប សម្រួលនេះបានបញ្ចប់ទៅដោយជោគជ័យ និងមានការឯកភាពទទួលយកដោយរីករាយពីភាគីទំនាស់ទាំងសង្ខាង និងឈរលើស្មារតីឈ្នះ ឈ្នះ »។
ទន្ទឹមនឹងលទ្ធផល និងទិដៅភារកិច្ចសំរាប់អនុវត្តន៍បន្តលោកជំទាវបានផ្តល់អនុសាសន៍មួយចំនួន ដើម្បីរួមចំណែកពង្រឹងតួនាទីភារកិច្ចធ្វើជាសេនាធិការជូនរាជរដ្ឋាភិបាលដូចជា ៖ ១.ដោយសារការផ្សព្វផ្សាយច្បាប់ ជាតម្រូវការចាំបាច់ ក្រុមការងារក្រសួងត្រូវបន្តយុទ្ធនាការអប់រំ និងផ្សព្វផ្សាយច្បាប់ឲ្យបានទូលំទូលាយគ្រប់២៥ រាជធានី-ខេត្តជាពិសេសទៅតាមទីប្រជុំជន និងជនបទដាច់ស្រយ៉ាល និងជម្រុញការងារសិក្សាស្ទាបស្ទង់មតិ (Survey) ដោយបណ្តុះបណ្តាលពីវិធីសាស្ត្រនៃការសិក្សាស្ទាបស្ទង់ និងការវិភាគទិន្នន័យដល់មន្ត្រីដែលពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីធ្វើរបាយការណ៍នៃលទ្ធផលដែលរកឃើញពីការស្ទាបស្ទង់ទាំងនោះ ។ ២.ត្រូវអនុវត្តបន្តនូវកម្មវិធីទទួលពាក្យបណ្តឹងអនឡាញ និងបណ្ណាល័យអេឡិចត្រូនិក (e-Library) ដែលតាមរយៈកម្មវិធី ទាំងនោះប្រជាពលរដ្ឋអាចដាក់ពាក្យបណ្តឹង និងអាចមើលឯកសារច្បាប់ និងលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្តិនានាតាមកុំព្យូទ័រ និងទូរស័ព្ទដៃបានយ៉ាងងាយស្រួល ។ ការអនុវត្តកម្មវិធី គឺជាការសម្រួលការផ្តល់សេវាសាធារណៈជូនប្រជាពលរដ្ឋ ។ ៣.ត្រូវពង្រឹងប្រសិទ្ធភាពក្នុងបេសកកម្មចុះធ្វើអធិការកិច្ចការអង្កេតស្រាវជ្រាវពាក្យបណ្តឹង និងការតាមដានការអនុវត្តច្បាប់តាមរយៈការរកព័ត៌មានឲ្យមានតុល្យភាពច្បាស់លាស់ មានភស្តុតាង និងឯកសារសំអាងគ្រប់គ្រាន់ទាំងអង្គហេតុ និងអង្គច្បាប់ ។
រាល់ពាក្យបណ្តឹងដែលបញ្ជូនទៅសមត្ថកិច្ចពាក់ព័ន្ធពិនិត្យដោះស្រាយ ត្រូវតាមដានស៊ើបសួរព័ត៌មានអំពីវឌ្ឍនភាពនៃការដោះស្រាយឲ្យបានច្បាស់លាស់ និងទាន់ពេលវេលា រួចជូនព័ត៌មានទៅដើមបណ្តឹងវិញ ។ ទង្វើនេះបង្ហាញពីការទទួលខុសត្រូវរបស់ស្ថាប័នរដ្ឋ ដែលជាអ្នកផ្តល់សេវាជូនប្រជាពលរដ្ឋ ៕ កែសម្រួលដោយ ៖ សុឃាក់
ចែករំលែកព័តមាននេះ