ភ្នំពេញ ៖ នៅថ្ងៃទី 15 ខែមករា ឆ្នាំ2020 ក្រុមហ៊ុនមិត្តហ្វូនបានរៀបចំសម្ពោធដាក់ឲ្យដំណើរការកម្មវិធីថែរក្សាអតិថិជនដ៏ធំបំផុត ដែលមិនធ្លាប់មានដែលមានឈ្មោះថា Metfone + (មិត្តហ្វូន ផ្លឹស)។ វាត្រូវបានគេជឿជាក់ថា មិត្តហ្វូន អាចបម្រើអតិថិជនគ្រប់រូបដោយផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវអត្ថប្រយោជន៍ដ៏សមស្រប។
Metfone+ (មិត្តហ្វូន ផ្លឹស) ជាមួយនឹងពាក្យស្លោក «ប្រើច្រើន បានច្រើន!» អនុវត្តបានសម្រាប់អតិថិជនទូរស័ព្ទចល័តទាំងអស់! លោកអ្នកគ្រាន់តែជាអតិថិជនសកម្ម និងបន្តប្រើប្រាស់សេវាកម្មនានារបស់មិត្តហ្វូន នោះលោកអ្នកនឹងក្លាយជាម្ចាស់កាដូជាច្រើនសន្ធឹកសន្ធាប់ពីមិត្តហ្វូន ក៏ដូចជាដៃគូជាង ២០០ កន្លែងនៅទូទាំងប្រទេសរួមមាន វិស័យអប់រំ ការទិញទំនិញ អាហារ និងភេសជ្ជៈ សណ្ឋាគារ -ល-។
អតិថិជនគ្រប់រូបនឹងទទួលបានកម្រិតរបស់ Metfone+ រួមមាន លំដាប់ Member ឬ Silver ឬ Gold ឬ Diamond អាស្រ័យលើការប្រើប្រាស់របស់ពួកគេដែលមានសុពលភាពរយៈពេល ១២ ខែគិតចាប់ពីរយៈពេលដែលបានកំណត់។ ការប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនលោកអ្នកនឹងទទួលបានសេវាកម្មកាន់តែងាយស្រួលបំផុត។ នៅពេលអតិថិជនប្រើប្រាស់បណ្តាញមិត្តហ្វូន មានន័យថា ពួកគេបានចូលរួមដោយស្វ័យប្រវត្តិជាមួយកម្មវិធី Metfone+។ មិត្តហ្វូនប្រើប្រាស់វិធីស្វ័យប្រវត្តិក្នុងការត្រួតពិនិត្យ និងបែងចែកកម្រិតរបស់អតិថិជនទាំងអស់ បន្ទាប់ពីការបញ្ចូលទឹកប្រាក់ ឬការចំណាយនានា ហើយយើងនឹងធ្វើការចាត់ថ្នាក់ទៅតាមពិន្ទុដែលបានពីការចំណាយរបស់ពួកគេ។
អតិថិជននឹងទទួលបានកាដូពិន្ទុ (ពិន្ទុដើម្បីទុកប្តូរជាមួយសេវាកម្ម ឬការផ្តល់ជូនពិសេសពីកម្មវិធី Metfone+) រាល់ពេលដែលអតិថិជនអនុវត្តដូចជា ៖
- បញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅកាន់លេខទូរស័ព្ទ
- ប្រើប្រាស់លេខមិត្តហ្វូនរបស់អ្នកឲ្យបានសកម្ម
- ពិន្ទុបន្ថែមនឹងទទួលបានសំរាប់ឱកាសពិសេសណាមួយ
(ថ្ងៃខួបកំណើត រឺកម្មវិធីណាមួយក្នុងមួយខែ)
ថ្លែងទៅកាន់អង្គពិធីទាំងមូលលោក ហ្វុង វ៉ាន់គឿង – អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុនមិត្តហ្វូនបានសម្តែងការកោតសរសើរយ៉ាងជ្រាលជ្រៅចំពោះអតិថិជនមិត្តហ្វូនទាំងអស់ដែលជឿទុកចិត្ត និងសហការជាមួយមិត្តហ្វូន តាំងពីពេលបើកអាជីវកម្មមកម្ល៉េះ។ លោកក៏បានសង្កត់ធ្ងន់ផងដែរថា មិត្តហ្វូនបានបង្កើតបដិវត្តន៍នៃការយកចិត្តទុកដាក់ទៅដល់អតិថិជននៅកម្ពុជា។ ការដាក់អោយប្រើប្រាស់ Metfone+ គឺធ្វើទៅតាមនិន្នាការនៃការបំលាស់ប្តូរប្រព័ន្ធឌីជីថលដែលមិត្តហ្វូនតែងតែអនុវត្តន៍តាមគោលបំណងនៃទស្សនៈ «កសាងយុគសម័យឌីជីថល» ។
មិត្តហ្វូនបានចាប់ផ្តើមដំណើរការសេវាកម្មរបស់ខ្លួនជាផ្លូវការតាំងពីឆ្នាំ 2009 និងបានជំរុញការវិវឌ្ឍន៍នៃវិស័យទូរគមនាគមន៍នៅកម្ពុជា ទាក់ទងនឹងទិន្នន័យអតិថិជន រួមទាំងដំណោះស្រាយសេវា B2B និង B2G ។ ចាប់តាំងពីពេលចាប់ផ្តើមអាជីវកម្ម ក្រុមហ៊ុនមិត្តហ្វូន ជឿជាក់យ៉ាងមុតមាំថា អតិថិជនមានច្រើនប្រភេទ និងមានតំរូវការផ្សេងៗគ្នា ជាពិសេសនៅសម័យឌីជីថល សព្វថ្ងៃការប្រាស្រ័យទាក់ទងរបស់ប្រជាជនមិនត្រឹមគ្រាន់តែ ការតេទូរស័ព្ទ ឬការផ្ញើសារប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងជម្រុញអោយជីវិតកាន់តែរីករាយនឹងការធ្វើធុរកិច្ចផងដែរ។
ដូច្នេះហើយទើបមិត្តហ្វូនតែងតែខិតខំជាមួយវិធីសាស្ត្រច្នៃប្រឌិតបំផុតដើម្បីផ្តល់សេវាកម្មផ្ទាល់ខ្លួនសម្រាប់តភ្ជាប់ជាមួយប្រជាជនមិនថា ពេលណា កន្លែងណា ឬអ្នកជានរណា ជាមួយនឹងសេវាកម្ម និងផលិតផលចម្រុះជាច្រើនរួមមាន ៖ សេវាទូរស័ព្ទចល័ត អ៊ីនធើរណេត សេវាកម្មមាតិកា សេវាកម្ម Leased-line ePayment សេវាហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ និងដំណោះស្រាយអាយធី -ល-។
លើសពីនេះ ក្រុមហ៊ុនមិត្តហ្វូន ទទួលស្គាល់បេសកកម្មរបស់ខ្លួនជាអ្នក «កសាងយុគសម័យឌីជីថល» ដើម្បីនាំមកនូវជីវិតដ៏ជឿនលឿនជូនអតិថិជនគ្រប់រូបនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ស្របនឹងនិន្នាការនេះផងដែរ Metfone+ ដែលជាកម្មវិធីថែរក្សាអតិថិជនដ៏ធំបំផុតរបស់មិត្តហ្វូន បានចាប់កំណើតឡើង ដើម្បីបើកយុគសម័យថ្មីមួយក្នុងការបម្រើជូនអតិថិជនយើងទាំងអស់។
នៅក្នុងឱកាសនៃការបើកដំណើរការកម្មវិធី Metfone + នេះ ក្រុមហ៊ុនមិត្តហ្វូនបានផ្តល់នូវការផ្សព្វផ្សាយដ៏ទាក់ទាញ ដើម្បីទទួលបានរង្វាន់ទ្វេដង និងពិន្ទុឥតគិតថ្លៃនៅពេលអតិថិជនប្តូរកាដូ នៅក្នុងកម្មវិធី Metfone+ ក្នុងខែដំបូងនៃការដាក់ឲ្យដំណើរការនេះ។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមអំពី Metfone+ អតិថិជនអាចទាញយកកម្មវិធី MyMetfone នៅក្នុង Goolgle Play ឬ App Store រួចចុច *1818 # ដើម្បីចូលរួមកម្មវិធីចាប់ពីពេលនេះតទៅ។ លោកអ្នកក៏អាចទាក់ទងមកកាន់ Hotline 1777 ឬគេហទំព័រហ្វេសបុកផ្លូវការរបស់មិត្តហ្វូន fb.com/metfone.closer សម្រាប់ចម្ងល់ផ្សេងៗ៕ ដោយសហការ (កែសម្រួលដោយ ៖ បុប្ផា)
ចែករំលែកព័តមាននេះ